GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 auto : comet personage : roman natuurlijk radiozender : radio broker helikopter : UH-60 black hawk ( de politie heli die kan schieten ) moter : nrg 900 wapens : - ak-47 - dessert eagle - RPG-7 gedeeltde van de stad alonquin. GRTZ : by me. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 De favorieten lijst ! Auto : Comet Boot : Jetmax Helicopter :Annihilator fzo, de politie helikopter uit TR4 Motor : Freeway Personage : Little Jacob is heeeel chill Gedeelte van de stad : Broker Huis :Dat van Playboy X Wapen :RP-fuckingG Missies :Die shootout in East Hook, waar Dimitri wegloopt met die ene meneer waar Niko geld aan schuldig is Submissie: Politie missies? Collectable :Die onbekende personen Kleding :/ Eten : Hotdogs ist enige wat ik al gegeten heb Radio zender : LRR= Liberty Rock Radio en WKTT Liedje : Kanye west: flashing lights NICE!! Reageren
steintje Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 wat vinden jullie de leukste missie ik blow your cover. Reageren
mastala Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) ik tot nu toe dat je iemand op een motor moet volgen (met drie andere motorrijders die er later bij komen) en dat je die dan aan t einde neer moet poffen.. opzich is t geen donder aan, maar toen die kerol vlak bij het einde over de stoep reej en iemand vol op de voorkant reej, waardoor de voetganger vervolgens tegen een hard rijdende jute bak kwam, waardoor die nog verder vloog, en gelijk daarna op een rijdende taxi klapte, waardoor die vol tegen een boom klapte was wel leuk om te zien:D haha kk heb me nog nooit zo kapot gelache om een missie (k weer niet hoe die missie heet, maar het was een beetje in t begin.) ps: je moet het gezien hebben om het prachtig te vinden:D Bewerkt: 7 mei 2008 door mastala Reageren
NEXiS Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik vind de missies leuk dat je iets moet doen in-door, zoals die bank robbery vond ik geweldig. Of dat je dat meisje moest ontvoeren, met die lelijke roze bak. erg vermakelijk Reageren
steintje Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) ik tot nu toe dat je iemand op een motor moet volgen (met drie andere motorrijders die er later bij komen) en dat je die dan aan t einde neer moet poffen..opzich is t geen donder aan, maar toen die kerol vlak bij het einde over de stoep reej en iemand vol op de voorkant reej, waardoor de voetganger vervolgens tegen een hard rijdende jute bak kwam, waardoor die nog verder vloog, en gelijk daarna op een rijdende taxi klapte, waardoor die vol tegen een boom klapte was wel leuk om te zien:D haha kk heb me nog nooit zo kapot gelache om een missie (k weer niet hoe die missie heet, maar het was een beetje in t begin.) ps: je moet het gezien hebben om het prachtig te vinden:D die missie heet trouwens no love lost Bewerkt: 7 mei 2008 door steintje Reageren
mastala Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik tot nu toe dat je iemand op een motor moet volgen (met drie andere motorrijders die er later bij komen) en dat je die dan aan t einde neer moet poffen..opzich is t geen donder aan, maar toen die kerol vlak bij het einde over de stoep reej en iemand vol op de voorkant reej, waardoor de voetganger vervolgens tegen een hard rijdende jute bak kwam, waardoor die nog verder vloog, en gelijk daarna op een rijdende taxi klapte, waardoor die vol tegen een boom klapte was wel leuk om te zien:D haha kk heb me nog nooit zo kapot gelache om een missie (k weer niet hoe die missie heet, maar het was een beetje in t begin.) ps: je moet het gezien hebben om het prachtig te vinden:D die missie heet trouwens love fist. ja nu je het zegt:D , ja nu je het zegt:D Reageren
Big Playahh Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 tot nu de race missies waarom? gwn omdat ik een race veteraan ben en het is het makkelijkste van het hele spel tot nu Reageren
Spark Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik vond ook die bankoverval, hoe die ook mag heten. Dat ie zo zegt, "Well, since you put it that way. I'm in" Van de trailer jwz. En dan die cutscene als ze in die bank komen, die vond ik ook wel droog De rest van de missie was ook wel vet beetje Popo's schieten enzo. Oja, en je krijgt heel veel geld ervoor Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik vind Three Leaf Clover van Packie een hele vette missie. Hier moet je de bank overvallen en daarna ontsnappen en je krijgt ook nog eens een mooi bedrag. $250.000 ![/font] Reageren
Adren4Line Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik vind Three Leaf Clover van Packie een hele vette missie. Hier moet je de bank overvallen en daarna ontsnappen en je krijgt ook nog eens een mooi bedrag. $250.000 ![/font] Dat vind ik tot nu toe ook de vetste misseie Reageren
Swiggers Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ik vond ook die bankoverval, hoe die ook mag heten. Dat ie zo zegt, "Well, since you put it that way. I'm in" Van de trailer jwz. En dan die cutscene als ze in die bank komen, die vond ik ook wel droog De rest van de missie was ook wel vet beetje Popo's schieten enzo. Oja, en je krijgt heel veel geld ervoor Bij hoeveel %moet je deze missie doen? Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Tunnel of death. Met die gevangenen transport bij the booth tunnel. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ik vond ook die bankoverval, hoe die ook mag heten. Dat ie zo zegt, "Well, since you put it that way. I'm in" Van de trailer jwz. En dan die cutscene als ze in die bank komen, die vond ik ook wel droog De rest van de missie was ook wel vet beetje Popo's schieten enzo. Oja, en je krijgt heel veel geld ervoor Bij hoeveel %moet je deze missie doen? Op ongeveer 33% Ik ben er nu maar ik kom er totaal niet doorheen.. Reageren
Ch0mp0w33 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Vind hem ook kut. Kom niet verder dan dat 1e steegje. Btw ook nog maar 1x geprobeerd, dus 't komt wel goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.