ScarPacino Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 De favorieten lijst ! Auto : Comet Boot : Jetmax Helicopter : Annihalator (ofzo iets) Motor : NRG 900 Personage : Little Jacob & Roman Gedeelte van de stad : Algonqiun Huis : van Playboy X Wapen : Uzi Missies : laatste missie van de storyline (weet de naam niet meer) Submissie : Taxi Collectable : Vliegende ratten Kleding : Claude outfit met een spijkerbroek i.p.v. een groene. Eten : Hamburger Radio zender : The Beat 102.7 Liedje : SwiZZ BeatZ - Top Down en Styles P - What's the Problem Reageren
Jasper_ Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Auto : Comet Boot : Jetmax Helicopter : Annihalator Motor : NRG 900 Personage : Little Jacob & Roman (door de eindmissie) Gedeelte van de stad : allemaal Huis : die in algonquin, want die heeft een laptop Wapen : M4 Missies : laatste missie van de storyline Submissie : politie Kleding : een pak Radio zender : liberty city rock, lcc Liedje : genesis - mama favoriet nieuws : dat je achter iets kan schuilen, dat je taxi kan nemen, en het mobieltje Bewerkt: 21 mei 2008 door Jasper_ Reageren
Kloep Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 De favorieten lijst ! Auto : Comet Boot : geen Helicopter : geen Motor : NRG-900 Personage : Niko Belic Gedeelte van de stad : Alderney Huis : het mooiste(?) Wapen : SMG Missies : Geen idee Submissie: Geen idee Collectable : Duiven(?) Kleding : Een pak Eten : FastFood, alles is lekker Radio zender : Electro Shock Liedje : Geen idee, ik ken ze nog niet Reageren
Destilios Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 auto: Sultan RS boot: ik vaar niet zoveel maar alle speadboats vin ik wel leuk helicopter: gewoon de maverick ik hoef niet te kunnen schieten met een helicopter nergens voor nodig motor: Hellfury en Zombie personage: Brucie en Little Jacob stad: Algonquin huis: allebei de huizen in algonquin wapen: D-eagle en sniper kleding: de meeste kleding van persues Radio station: electro choc en tuff gong echt meer kan ik niet bedenken Reageren
gta-mike Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 auto: Infernus, Comet, banshee boot: Ik vaar nie veel dus weet ik niet helicopter: Maverick omdat ik de andere nog niet gevonden heb motor: NRG900 personage: Roman en LJ stad: Algonquin huis: allebei de huizen in algonquin wapen: M4 kleding: doordat ik per missie iets anders aandoe, heb ik geen voorkeur Radio station: Radio Vladivostock en Electro Pop Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Welke Missie vond jij het mooist of leukst van de storyline van GTA IV? Ik zelf vond de missie: Three Leaf Clover het leukste en mooiste. En op de 2e plaats staat bij mij: Diamonds are girls best friends. Maar welke missie(s) vond jij het leukste? Reageren
XxViperxX Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik heb de storyline nog niet uitgespeeld maar tot nu toe vond ik de bank job nog de leukste missie Reageren
danielb Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 de bankroof was echt heel vet. Reageren
mastala Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 wat vind iedereen tog zo tof aan die missie? het is alleen maar pliesie afknalle.. Reageren
Hackman Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 1.Truck Hustle 2.Three Leaf Clover Ik heb niet echt een nummer 3. Ik heb Truck Hustle op nummer 1 staan omdat je dan aan een vrachtwagen moet hangen en dat is buiten die missie niet mogelijk. Reageren
Suburban Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 1.Truck Hustle2.Three Leaf Clover Ik heb niet echt een nummer 3. Ik heb Truck Hustle op nummer 1 staan omdat je dan aan een vrachtwagen moet hangen en dat is buiten die missie niet mogelijk. kan wel, maar dan val je 1. Three leaf Clover 2. Out of Commission 3. 2de of 3de missie van Bernie, met die Turismo die is chill of de kidnap missies, waren ook wel orgineel Reageren
Felixio Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Tot nu toe de missie 'Three Leaf Clover' maar ik heb de storyline nog niet uitgespeeld dus mijn oordeel kan nog veranderen. Reageren
Dvt Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) De bankroof ook. Three Leaf Clover dus. Packie heeft gewoon de vetste missies. Maar ook dat je Goldberg moet killen Bewerkt: 28 mei 2008 door Dvt Reageren
samin00 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 dat je roman moest redden op de basketbalveldje di was soooooooo vet Reageren
Carl-J Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 1. Three Leaf Clover bank roven is gewoon vett 2. Truck Hustle aan een truck hangen is gewoonn 3. The Cousins Bellic als je van dat schip af komt en voor het eerst de stad ziet crazzzyy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.