Mikey cool6 Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 missie zelf: 1. Three leaf Cover (lekker orgineel) 2. A Revenger's Tragedy 3. Vrouw ontvoeren (met die roze auto) cutsene van missie's 1. Mr. and Mrs. Bellic (keuze: geld) 2. Three leaf Cover 3. Mr. and Mrs. Bellic (keuze: wraak) deze heb ik niet gedaan, maar wel gezien via een filmpje Reageren
kevin schilder Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 1: blow your cover 2: die laatste missie van U.L. paper ik heb het nog niet helemaal uitgespeeld dus het oordeel kan gaan veranderen. Reageren
ricovs Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 A revenger's tragedy VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT En lekker moeilijk Reageren
Gta Bram Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 De laatste missie, als je voor Revenge kiest, eerst een achtervolging, dan schieten, nog een achtervolging met een sanchez en dan met een helikopter die boot volgen! en als tweede natuurlijk Bank Job Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 1.Three Leaf Clover, echt vet die bankoverval 2.Uncle Vlad, Als je Vlad neerschiet dan[/font] krijg je echt het gevoel van *BOEM*. Die's dood. Gewoon echt schokkend ookal weet je dat ie dood gaat. 3. Mr and Mrs. Bellic, ik keek alleen het filmpje heb het dus niet gespeeld maar als er dus iemand dood gaat, vind ik echt gewoon net zoals in een spannende film. Hoe Niko ook reageert ik vind het gewoon geweldig uitgedacht! Hulde Rockstar! Reageren
Jasper_ Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 die dat je roman moet terug halen naardat hij ontvoert is (niko loop t zo vet aggresief te schreeuwen de hele tijd ) en de laatste missies bij elkaar (de deal/wraak - trouwen - wraak) Reageren
I MICK I Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Hoi allemaal . Wat is jullie Favoriete missie van Gta IV . Ik heb even geen Poll gedaan vanwege teveel missie´s in het spel. Ik zelf vind de leukste missie de leukste missie : No way on the subway van : Ray Boccino Geef hier onder even je mening door . Greetz Liberty-city10 Edit : Three Leaf clover op nummer 2 Bewerkt: 4 augustus 2008 door Liberty-city10 Reageren
LOLBOEK6 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 tot nu toe (zit 25% ver) RUSSIAN REVOLUTION Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Three Leaf Clover Reageren
FireFighter Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ikzelf vond de missie Three Leaf Clover. De bankoverval missie, gewoon top! Eerst die bank zelf overvallen en dan het geld stelen. Maar het beste vond ik nog dat je de politie moest kwijtraken. Al die kleine straatjes [/font] En jou missie vond ik juist de ergste Zo irritant!!!!!!! helemaal toen je die afslag moest nemen dat die metro naar over de brug ging[/font], daar ben ik zovaak de fout ingegaan. Ik heb de missie ongeveer 5 tot 8 keer over moeten doen Groeten, Reageren
I MICK I Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 tot nu toe (zit 25% ver) RUSSIAN REVOLUTION Ja , die is ook wel leuk . Alleen ik vondt hem in het begin lastig . Reageren
I MICK I Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Three Leaf Clover Ik vind deze missie ook leuk bij mij staat hy op nummer 2 . Greetz Liberty-city10 Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 hier ook three leafe clover de shoot-out met de politie is gewoon te vet......Deed me denken aan de film HEAT Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Ja ttrhee leaf clover is gaaf en nog meer: Tunnel of deaht Uncle vlad Alle deal en Revenge missies[/font] I'll take her T/M Dimonds are girsl best friend Blood brothers The Snow Storm Dit zijn een paar van m'n favo's maar ik heb wel meer maar ff geen zin om alemaal op te Noemen:P Bewerkt: 4 augustus 2008 door [B]ig [S]moke Reageren
I MICK I Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ikzelf vond de missie Three Leaf Clover. De bankoverval missie, gewoon top! Eerst die bank zelf overvallen en dan het geld stelen. Maar het beste vond ik nog dat je de politie moest kwijtraken. Al die kleine straatjes [/font]En jou missie vond ik juist de ergste Zo irritant!!!!!!! helemaal toen je die afslag moest nemen dat die metro naar over de brug ging[/font], daar ben ik zovaak de fout ingegaan. Ik heb de missie ongeveer 5 tot 8 keer over moeten doen Groeten, Ik ging ook op het zelfde punt steeds de fout in . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.