LOLBOEK6 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ja ttrhee leaf clover is gaaf en nog meer: Tunnel of deaht Uncle vlad Alle deal en Revenge missies[/font] I'll take her T/M Dimonds are girsl best friend Blood brothers The Snow Storm Dit zijn een paar van m'n favo's maar ik heb wel meer maar ff geen zin om alemaal op te Noemen:P EN IVAN NOT SO TERIBLE (GWN HET EINDE ALS JE OP ZIJN HAND STAMPT EN VAN DE KRAAN VALT) Reageren
I MICK I Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ja ttrhee leaf clover is gaaf en nog meer: Tunnel of deaht Uncle vlad Alle deal en Revenge missies[/font] I'll take her T/M Dimonds are girsl best friend Blood brothers The Snow Storm Dit zijn een paar van m'n favo's maar ik heb wel meer maar ff geen zin om alemaal op te Noemen:P Dit zijn ook vele favorieten van mij . Greetz Liberty-city10 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 ik vind de leukste hostile negotiaton ook al heb ik hem 6keer moeten doen ik schoot meestal op roman[/font] Reageren
Frans202 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 mijn favorites zijn 1. Three Leaf Clover 2. Tunnel of Death 3. Revenche en Deal missies 4. Snow Strom 5. Blood Brothers Reageren
I MICK I Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 ik vind de leukste hostile negotiaton ook al heb ik hem 6keer moeten doen ik schoot meestal op roman[/font] Ik vondt hem ook wel leuk . Het leukste vind ik de mannen op de laatste verdieping die op het dak staan en daan er af moet schieten . Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 mijn favorites zijn1. Three Leaf Clover 2. Tunnel of Death 3. Revenche en Deal missies 4. Snow Strom 5. Blood Brothers Naa-aaper!! Reageren
I MICK I Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Helemaal vergeten . Destruction for beginners ! Die is gaaf als je die op die hijskranen moet killen met een sniper Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Helemaal vergeten . Destruction for beginners ! Die is gaaf als je die op die hijskranen moet killen met een sniper die staat op de tweede plaats bij mijn favoriete missies Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Three Leaf Clover en The Snow Storm. In het begin vond ik The Snow Storm echt een kut[/font] missie. Maar na een paar keer was die missie best wel geinig om te down . Reageren
I MICK I Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Ja , Snow storm is ook leuk . Vooral die mannen doden in het begin . Bewerkt: 5 augustus 2008 door Liberty-city10 Reageren
I MICK I Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Tot nu toe is Three leaf clover het populairst . Bewerkt: 5 augustus 2008 door Liberty-city10 Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Het is niet de bedoeling om je topic weer naar boven te halen als er een dag niet wordt gepost. ON-TOPIC: Mijn lijstje van 5 is af. 1: Three leaf clover 2. Tunnel of death 3. Destruction for beginners 4. The snow storm 5. Revange missie's Groeten, Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Three Leaf Clover Omdat er zoveel actie in deze missie zit en toch is die makkelijk. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Three Leaf Clover Omdat er zoveel actie in deze missie zit en toch is die makkelijk. " GTA is altijd makkelijk man. Bewerkt: 7 augustus 2008 door KronicSmoker187 Reageren
Valto Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Three Leaf Clover Omdat er zoveel actie in deze missie zit en toch is die makkelijk. " GTA is altijd makkelijk man. Klopt. ik vind zelf deconstruction for beginners het vetste Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.