Joeyafca Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Ik had 2 vragen: 1: ik kan carmen niet daten omdat die date knop al een hele lange tijd weg is. De eerste keer dat ik haar wilde daten gaf ze als reactie dat ik haar op dinsdag om 12 uur moest halen. Alleen omdat ik me mail pas laat na dinsdag 12 uur las(ingame) kon ik dus niet meer naar haar toe. Nu ik het opnieuw wil probere is de date knop dus weg...? 2: wie is stevie precies? Ik kreeg een keer een smsje van hem dat ik een auto moest stelen. Dat heb ik tot nu toe nog steeds niet gedaan(ben op 50%), kan het nog? En hoe moet ik die auto vinden? Ik heb alleen een donkere foto ervan op me mobiel en een buurtnaam...hoe moet ik dat in godsnaam vinden?! En telt stevie mee voor de storyline of kan je dat zien als 'zijmissies'? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Ik had 2 vragen:1: ik kan carmen niet daten omdat die date knop al een hele lange tijd weg is. De eerste keer dat ik haar wilde daten gaf ze als reactie dat ik haar op dinsdag om 12 uur moest halen. Alleen omdat ik me mail pas laat na dinsdag 12 uur las(ingame) kon ik dus niet meer naar haar toe. Nu ik het opnieuw wil probere is de date knop dus weg...? 2: wie is stevie precies? Ik kreeg een keer een smsje van hem dat ik een auto moest stelen. Dat heb ik tot nu toe nog steeds niet gedaan(ben op 50%), kan het nog? En hoe moet ik die auto vinden? Ik heb alleen een donkere foto ervan op me mobiel en een buurtnaam...hoe moet ik dat in godsnaam vinden?! En telt stevie mee voor de storyline of kan je dat zien als 'zijmissies'? alvast bedankt Wat Carmen betreft, moet je gewoon nog wat geduld hebben en wachten. Stevie is de persoon waarvoor je 30 auto's moet stelen en naar een garage brengen. Je beslist natuurlijk zelf wanneer je de wagens wilt stelen. Naast de naam en een foto van de auto krijg je dus ook de plaats waar de auto zich bevindt. Die kun je dan met behulp van uw kaart vinden. Anders moet je maar op WIKIGTA kijken voor de exacte plaats van alle wagens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.