XxViperxX Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Om de 100% te halen moet je alle side missions gedaan hebben van die random characters. Maar maakt het nou ook uit of je deze missies gefailed hebt? Omdat ik een missie van die mevrouw faustin kreeg maar ik heb per ongeluk die gast gekillt ipv een lesje geleerd. Kan ik nu nog steeds 100% halen? Bewerkt: 25 mei 2008 door XxViperxX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Om de 100% te halen moet je alle side missions gedaan hebben van die random characters.Maar maakt het nou ook uit of je deze missies gefailed hebt? Omdat ik een missie van die mevrouw faustin kreeg maar ik heb per ongeluk die gast gekillt ipv een lesje geleerd. Kan ik nu nog steeds 100% halen? Als je gafaald hebt, staat de random character even later op precies dezelfde plek zodat je het opnieuw kan doen. EDIT: Nu ik er aan denk, die mevrouw Faustin... Ik had die gast ook gekilled en toen gong hij autosaven. Dat betekent dat je de missie voldaan hebt. Dus ja, je hoeft het dus niet opnieuw te doen en je kan de 100% halen. Ze belt je alleen later even op om te zeggen hoe ze er over denkt. Da's alles, maakt verder geen drol uit wat ze zegt. Je hebt het gehaald. Bewerkt: 25 mei 2008 door Iscariah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Om de 100% te halen moet je alle side missions gedaan hebben van die random characters.Maar maakt het nou ook uit of je deze missies gefailed hebt? Omdat ik een missie van die mevrouw faustin kreeg maar ik heb per ongeluk die gast gekillt ipv een lesje geleerd. Kan ik nu nog steeds 100% halen? Als je gafaald hebt, staat de random character even later op precies dezelfde plek zodat je het opnieuw kan doen. EDIT: Nu ik er aan denk, die mevrouw Faustin... Ik had die gast ook gekilled en toen gong hij autosaven. Dat betekent dat je de missie voldaan hebt. Dus ja, je hoeft het dus niet opnieuw te doen en je kan de 100% halen. Ze belt je alleen later even op om te zeggen hoe ze er over denkt. Da's alles, maakt verder geen drol uit wat ze zegt. Je hebt het gehaald. oh zo, thx ik was al bang dat ik niet meer de 100% kon halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dimitri Rascalov Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Zijn Jeff en Ivan[/font] bij jullie ook doodgegaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeaQoN Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 ja bij mij wel, maar dan kan je ook nogsteeds de 100% halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thedutchie79 Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 Weet iemand hoeveel random characters er zijn die meetellen voor 100% en is er een plattegrond waar ze allemaal op staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 Weet iemand hoeveel random characters er zijn die meetellen voor 100% en is er een plattegrond waar ze allemaal op staan? hier iig de 100% checklist http://grandtheftauto.ign.com/wiki/Checklist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thedutchie79 Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 Weet iemand hoeveel random characters er zijn die meetellen voor 100% en is er een plattegrond waar ze allemaal op staan? hier iig de 100% checklist http://grandtheftauto.ign.com/wiki/Checklist Dank u maar waar kan ik die 10 characters vinden is er een map? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 mooi dat je ze opnieuw kan doen, ik heb cherise tegen een muur doodgereden XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 Weet iemand hoeveel random characters er zijn die meetellen voor 100% en is er een plattegrond waar ze allemaal op staan? hier iig de 100% checklist http://grandtheftauto.ign.com/wiki/Checklist Dank u maar waar kan ik die 10 characters vinden is er een map? Ja dat zou wel handig zijn idd iemand een linkje?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.