Jump to content

XBOX360 games op PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik zat laatst te denken: De XBOX360 is van microsoft, en xbox360 games zijn er natuurlijk voor op de XBOX360. Maar ik vroeg me af: Windows is ook van microsoft, dus misschien dat XBOX360 spellen het ook kunnen doen op PC.

Mijn neefje zij laatst dat het niet slim is om xbox360 proberen te spelen op een PC, want een vriend van hem had dat ook gedaan, en vervolgens was zijn videokaart en PC kapot waardoor hij hem kon wegflikkeren.

Maar ik vraag me af of dit echt het resultaat is waneer je xbox game probeert te spelen op een computer, of zijn de gevolgen toch niet zo erg?.

Komt misschien over als een domme vraag, maar toch mss is het wel mogelijk om xbox games te kunnen spelen op een pc met bepaalde aanpassingen ofzo.

Geplaatst:

kortgezegt nee

want waarom zouden ze dan uberhaupt de moeite doenm om een console te maken.

en de meeste pc's kunnen de kxbox360 graphics niet eens aan.

Geplaatst:
kortgezegt nee

want waarom zouden ze dan uberhaupt de moeite doenm om een console te maken.

en de meeste pc's kunnen de kxbox360 graphics niet eens aan.

nou, anders moet je persee een xbox360 hebben, en stel dat er een heel leuke games zijn maar je hebt geen geld voor een xbox, dan kan je op je pc gebruiken,

NOuja, met deze vraag wil ik niets bereiken hoor, maar ik vroeg het me gewoon af.

Geplaatst:

Het moet wel mogelijk zijn hoor. Namelijk met een emulator[/font], maar daar mogen we niet over praten. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...