NEXiS Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Hallo mensen, ik denk dat we allemaal wel die getunede sentinel hebben gezien, met 't spoilertje en die aangepaste achterruit. Heb je wel eens goed op de spoiler gekeken? Ik zag een text staan op de spoiler. Het lijkt vrij veel op elkaar dacht ik zo. Heb de screens zelf gemaakt en de 'egg' ook zelf gevonden. Dus wat denken jullie? Bewerkt: 25 mei 2008 door NEXiS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 toppie.. zeker een EE! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Alleen wel een rare EE. Want de Sentinel is gebaseerd op een BMW 3 serie (coupe in dit geval). De Sultan is gebaseerd op de Subaru. Maargoed, het is en blijft een EE. Goed gevonden!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aertix Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 std is ook een soa in het engels dus leuk gevonde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Vindtplaats ? :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NEXiS Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) De auto? Die rijden heel veel in Little Italy, de plek waar Kiki woont. Als je het spel hebt uitgespeeld zoals ik heb, reed hij daar niet meer, heel apart. Toen reed ik naar Jimmy's apartement want daar zou hij rijden volgens iemand, en daar reed hij :-) En als je hem eenmaal hebt rijden ze opééns overal Even iets precieser. Tuned Sentinel Locations Bewerkt: 26 mei 2008 door NEXiS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Impreza Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 cool. ik ben gek op Subaru ik ga hem gelijk zoeke. bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
criminalmind Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 mooi gevonden, ik heb overigens deze sentinel nog niet gezien maar speel al wel heel lang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.