NikaBelic15 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Nou zoals de titel al zegt jullie top 5 coolste eastereggs! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ss_stefan Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 op nummer 1 politie geweld op nummer 2 sprunk dump 3.... 4.... 5.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BcashGetMoney Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 1 heart of liberty 2 sprunk 3 politie geweld 4 school van bully op tv 5.................. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
battle1970 Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) 1 :republicen space rangers! 2 :heart of liberty 3 :het claude speed pakje bij et huis van Playboy X 4 :.... 5:.... Bewerkt: 9 juni 2008 door battle1970 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 1 - The Wet Dream ( Door mij gevonden(a)) 2 - Bawsaq 3 - Claude pakje 4 - Home' O Sport ( Ook door mij:d) 5 - Het hart van Liberty Groeten Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goldadon Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 1. Ratman 2. Heart of Liberty City 3. Suicide Hotdog verkoper 4. Eddie low de serial killer. 5. Babys overnight. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 1. Ratman2. Heart of Liberty City 3. Suicide Hotdog verkoper 4. Eddie low de serial killer. 5. Babys overnight. Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper? 1 Home'O Sport. (Door gtabram) 2 United states of Europe 3 Babys Overnight 4 Heart of Liberty 5 Claude Speed kleren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goldadon Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 1. Ratman2. Heart of Liberty City 3. Suicide Hotdog verkoper 4. Eddie low de serial killer. 5. Babys overnight. Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper? 1 Home'O Sport. (Door gtabram) 2 United states of Europe 3 Babys Overnight 4 Heart of Liberty 5 Claude Speed kleren Hee, Ratman is een persoon die in de subways ( metro ) leeft. Hij wordt als mythe beschouwd, maar op youtube zie je dat je hem kunt vinden. Het is mij een keer gelukt, maar met een auto of motor kun je hem niet echt vinden je moet dan rennen en als hij je ziet is hij te snel en kun je hem haast niet bijhouden . Is maar wat je leuk vind. De Suicide hotdogverkoper is gewoon een hotdogverkoper bij heli tours en als je een geweer op hem richt laat hij een gastank ontploffen. Hier die links : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 1. Ratman2. Heart of Liberty City 3. Suicide Hotdog verkoper 4. Eddie low de serial killer. 5. Babys overnight. Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper? 1 Home'O Sport. (Door gtabram) 2 United states of Europe 3 Babys Overnight 4 Heart of Liberty 5 Claude Speed kleren Hee, Ratman is een persoon die in de subways ( metro ) leeft. Hij wordt als mythe beschouwd, maar op youtube zie je dat je hem kunt vinden. Het is mij een keer gelukt, maar met een auto of motor kun je hem niet echt vinden je moet dan rennen en als hij je ziet is hij te snel en kun je hem haast niet bijhouden . Is maar wat je leuk vind. De Suicide hotdogverkoper is gewoon een hotdogverkoper bij heli tours en als je een geweer op hem richt laat hij een gastank ontploffen. Hier die links : Die hotdogverkoper is volgens mij gewoon een Bug ofzo, geen Easter Egg. Er is niets grappigs aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goldadon Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 1. Ratman2. Heart of Liberty City 3. Suicide Hotdog verkoper 4. Eddie low de serial killer. 5. Babys overnight. Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper? 1 Home'O Sport. (Door gtabram) 2 United states of Europe 3 Babys Overnight 4 Heart of Liberty 5 Claude Speed kleren Hee, Ratman is een persoon die in de subways ( metro ) leeft. Hij wordt als mythe beschouwd, maar op youtube zie je dat je hem kunt vinden. Het is mij een keer gelukt, maar met een auto of motor kun je hem niet echt vinden je moet dan rennen en als hij je ziet is hij te snel en kun je hem haast niet bijhouden . Is maar wat je leuk vind. De Suicide hotdogverkoper is gewoon een hotdogverkoper bij heli tours en als je een geweer op hem richt laat hij een gastank ontploffen. Hier die links : Die hotdogverkoper is volgens mij gewoon een Bug ofzo, geen Easter Egg. Er is niets grappigs aan. Hee bram. Er is niets grappigs aan? Kan best maar dat is wel jouw mening. Wat maakt het nou uit wat jij van andermans humor vind? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik niks grappigs aan jouw meesterlijke , eigengevonden Easter eggs vind? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 1. Ratman2. Heart of Liberty City 3. Suicide Hotdog verkoper 4. Eddie low de serial killer. 5. Babys overnight. Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper? 1 Home'O Sport. (Door gtabram) 2 United states of Europe 3 Babys Overnight 4 Heart of Liberty 5 Claude Speed kleren Hee, Ratman is een persoon die in de subways ( metro ) leeft. Hij wordt als mythe beschouwd, maar op youtube zie je dat je hem kunt vinden. Het is mij een keer gelukt, maar met een auto of motor kun je hem niet echt vinden je moet dan rennen en als hij je ziet is hij te snel en kun je hem haast niet bijhouden . Is maar wat je leuk vind. De Suicide hotdogverkoper is gewoon een hotdogverkoper bij heli tours en als je een geweer op hem richt laat hij een gastank ontploffen. Hier die links : Die hotdogverkoper is volgens mij gewoon een Bug ofzo, geen Easter Egg. Er is niets grappigs aan. Hee bram. Er is niets grappigs aan? Kan best maar dat is wel jouw mening. Wat maakt het nou uit wat jij van andermans humor vind? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik niks grappigs aan jouw meesterlijke , eigengevonden Easter eggs vind? Zo bedoel ik dat helemaal niet. Ik bedoel alleen dat dat geen Easter Egg is. Als je even op wikigta zoekt naar de betekenis zie je ook dat dat geen Easter Egg is. En wie zegt er dat de Easter Eggs die ik ondekt heb zo 'meesterlijk' zijn? Sorry hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SkyChat Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 Leuke easter eggs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Volgens mij is dit een hele domme vraag: wtf is politie geweld??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Volgens mij is dit een hele domme vraag: wtf is politie geweld??? Geen domme vraag want ik weet het ook niet. Maar dat is ook niet echt een Easter Egg volgens mij... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Volgens mij is dit een hele domme vraag: wtf is politie geweld??? Geen domme vraag want ik weet het ook niet. Maar dat is ook niet echt een Easter Egg volgens mij... Volgens mij gaat het over de myth dat er in het politie bureau mensen worden neergeslagen Voor meer info zie onderstaande link http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...&hl=politie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.