nickdezot Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Welke auto kan je het coolste tunen, liefst 1 waar je van die speciale kleurtekeningen kunt opzetten, zoals vlammen enzo, en waar je bijna alles aan kan veranderen en in welke tuningshop kan ik dat het best doen??? grtz Reageren
X-Zero Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 flammen kun je bij loco low.co dat is een lowrider pimper en bij wheel arch angels kun je de auto totally veranderen.en die zit san fiero en die andere in los santos . Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Welke auto kan je het coolste tunen, liefst 1 waar je van die speciale kleurtekeningen kunt opzetten, zoals vlammen enzo, en waar je bijna alles aan kan veranderen en in welke tuningshop kan ik dat het best doen???grtz het coolste moet je zelf natuurlijk weten; ik vind de slamvan in de Loco Low Co geweldig en alle auto's die in Wheel Angels kunnen zijn meestal wel melig dit zijn ook de twee garages waarbij je body paint kan kiezen, vlammen en zo dus... Reageren
nickdezot Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 waar is die wheels angels dan? Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 hier is al een topic over weels angel ligt op sf Reageren
X-Zero Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 waar is die wheels angels dan? is de meeste linkse garage van san fiero...moet Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 je moet wel de, geloof ik eerste, missie van het autobedrijf hebben gedaan... Reageren
bjorn13 Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 je kunt die jester vet tunen Reageren
Vinewood Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 er zijn een paar tuningshops wheels arch transfender loco low co en nog een (even de naam kwijt) je kunt daar best mooie auto's tunen hele mooie stickers en noem maar op !! ik tune op dit moment niet zo veel meer bezig met crossen en vliegen Reageren
Aloyz Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Welke auto kan je het coolste tunen, liefst 1 waar je van die speciale kleurtekeningen kunt opzetten, zoals vlammen enzo, en waar je bijna alles aan kan veranderen en in welke tuningshop kan ik dat het best doen???grtz het coolste vind ik de Jester, bij WAA Reageren
Silverwing Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 er zijn een paar tuningshopswheels arch transfender loco low co en nog een (even de naam kwijt) je kunt daar best mooie auto's tunen hele mooie stickers en noem maar op !! ik tune op dit moment niet zo veel meer bezig met crossen en vliegen Er zijn volgens mij toch maar 3 modgarages? Trouwens,op de walktrough kan je er ook alles over vinden. Maar is de Walktrough al online? Reageren
Spacecraft Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Maar is de Walktrough al online? Had je toch zelf ook even kunnen bekijken :blink: In verband met server-werkzaamheden is de walkthrough momenteel offline. Excuses voor het ongemak. Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 slamvan met dat achterwiel overdekt en met die grome vlammen en die coole kleur Reageren
Tmzom Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Stratum en Jester en Slamvan zijn het mooiste om te tunen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.