Mathiz Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 nou een remmington met blauwe vlammen zijn ook vet :lol: maar uhm.. vraagje weet iemand hoe het komt dat als ik een wagen een paintjob heb gegeven en ik zet hem in mijn garage en ik sla hem op als ik dan kijk in de garage dan is hij helemaal wit dat is bij heel veel van mijn autos gebeurt Reageren
lasventuras Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 bij mij is ie heel even wit en dan is ie weer de gewone kleur weet niet hoe het komt bij jou Reageren
Tmzom Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Bedoel je een pay 'n spray of een garage van een huis? In het 2e geval, is mijn slamvan ook wel eens wit, maar als ik er dan instap is ie weer groen blauw geel paars oranje Reageren
THUNDER Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 dat had ik ook af en toe maar nouw zijn al mijn autos wit :angry: Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 stratum club en slamvan maar zijn hier al niet een koppel of topics over?? :ph34r: Reageren
.Levi. Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 jah dat heb ik ook vet vaak dat ze wit worden hoe dat komt weet ik niet maar ze veradneren ook niet meer in de goede kleur wel jammer :angry: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.