killerfragger Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 heey ik heb sinds kort zo ndstt kaart maar de software cd doet het ik miss dus nu veel software ik heb de kernel bestand wel kunnen downloaden op de website zelf maar de ander bestand om hem laten werken niet heeft iemand ook zo cd voor ndstt zo ja kan hij mijn de rest van de software sturen Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 heey ik heb sinds kort zo ndstt kaart maar de software cd doet het ik miss dus nu veel software ik heb de kernel bestand wel kunnen downloaden op de website zelf maar de ander bestand om hem laten werken niet heeft iemand ook zo cd voor ndstt zo ja kan hij mijn de rest van de software sturen Wat murmelt gij? Reageren
Ferre Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 heey ik heb sinds kort zo ndstt kaart maar de software cd doet het ik miss dus nu veel software ik heb de kernel bestand wel kunnen downloaden op de website zelf maar de ander bestand om hem laten werken niet heeft iemand ook zo cd voor ndstt zo ja kan hij mijn de rest van de software sturen Wat murmelt gij? Staat het niet gewoon op de website? Verder is die NDSTT kaart niet zo bekend als de R4DS dus ik weet niet of iemand je kunt helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.