Jump to content

Welk merk vind jij het best?


Sonny-The-Pilot

Rate maar  

81 leden hebben gestemd

  1. 1. Maserati of Aston Martin?

    • Maserati
      26
    • Aston Martin
      53
  2. 2. Ferrari of Lamborghini?

    • Ferrari
      31
    • Lamborghini
      48
  3. 3. Maybach, Rolls Royce of Bentley?

    • Maybach
      21
    • Rolls Royce
      31
    • Bentley
      27


Recommended Posts

Hee,

Hier kan je de merken raten die hier boven in de poll staan. Zeg er ook bij waarom.

1: Maserati en Aston Martin zijn allebij goed. Maar, als ik echt mag kiezen kies ik Maserati. Waarom? Omdat het Italiaans is, en Italiaanse auto's vind ik mooi. Alhoewel, Aston Martin is ook erg mooi hoor! :)

2: Ongetwijfeld Ferrari! Ze hebben echt hele mooie auto's, en zijn ook allemaal snel! :) Natuurlijk die van Lamborghini ook, maar Ferrari vind ik weer wat mooier. :puh:

3: Tja... Ook een goede vraag. Maar, ik denk toch wel Maybach. Ze zijn groot, mooi en hebben veel luxe! Rolls Royce en Bentley ook, maar Maybach vind ik mooier. Maar, zoveel scheelt dat niet hoor! :puh:

Ik heb toestemming van GTA-Sheep, dus dat het topic op slot kan ofzo, wil ik niet zien.

En discusiëren graag via PM of MSN, om spam tegen te gaan. En, ik wil niet dat het topic daarom dicht moet gaan.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    5

  • Sonny-The-Pilot

    4

  • Jowx

    3

  • FerryN

    2

Maserati's ken ik maar weinig, maar Aston Martins deste beter. Bovendien vind ik die erg mooie vormen hebben, dus heb ik op AM gestemd.

Ferrari maakt dan wel veel meer verschillende auto's dan Lamborghini, maar zo'n Gallardo of Murciélago vind ik toch wat mooier dan de meeste Ferrari's

En tenslotte heb ik op de Bentley gestemd, omdat die erg luxe is, maar van de 3 merken ook de meeste snelhied uitstraalt vind ik.

BTW, Maybach is geen merk, het is een type Mercedes.

>>> Door Flying Dutchman: Maybach is wel degelijk een merk, de auto's hebben alleen veel weg van de MB S klasse<<<

Link to comment
Delen op andere websites

1) Maserati. Ik vind dat soort auto's een stuk mooier dan de Aston Martin. Ook vind ik Maserati meer snelheid uitstralen.

2) Ferrari heeft veel meer modellen dan Lamborghini. Ook vind ik Ferrari's een stuk luxer dan de Lambo's.

3) Rolls Royce. Waarom? Omdat het een degelijke auto is. Dat zijn de Bentley's en Maybachs (Mercedes) ook, maar ik vind ook dat de RR meer exclusiviteit uitstraalt :)

Link to comment
Delen op andere websites

1. Maserati.Die heeft een paar super mooie modellen,die ik iets mooier vindt dan Aston Martin.

2.Ferrari.Die heeft al heel veel verschillende modellen,die ook allemaal erg mooi zijn.

3.Maybach. Dit vind ik erg mooie auto's,ookal zijn ze zeer prijzig.

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik verkies toch een mini boven al deze wagens ^_^.

Ff verduidelijking voor onze sonny :puh:. Ik moet geen een van de 3 hebben, geef mij maar een MINI ^_^. En moestek kiezen zou ik voor aston martin gaan

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

1. Aston Martin :D veels sportiever dan Maserati, alleen niet erg veel verscheidenheid aan modellen, das wel een min punt.. :7

2. Lamborghini, is nog altijd exclusiever dan Ferrari, ferrari is cliché geworden.

vraag aan iemand 'noem een luxe sportauto merk' en iedereen zegt Ferrari :7

3. Bentley, om dezelfde reden als 1. ^_^

greetz_ :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verkies toch een mini boven al deze wagens ^_^.

Ff verduidelijking voor onze sonny :puh:. Ik moet geen een van de 3 hebben, geef mij maar een MINI ^_^. En moestek kiezen zou ik voor aston martin gaan

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik verkies toch een mini boven al deze wagens ^_^.

Ff verduidelijking voor onze sonny :puh:. Ik moet geen een van de 3 hebben, geef mij maar een MINI ^_^. En moestek kiezen zou ik voor aston martin gaan

_O_

Ontopic blijven a.u.b!

En waarom staat Ferrari achter? :duh: Dit vind ik niet normaal hoor! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verkies toch een mini boven al deze wagens ^_^.

Ff verduidelijking voor onze sonny :puh:. Ik moet geen een van de 3 hebben, geef mij maar een MINI ^_^. En moestek kiezen zou ik voor aston martin gaan

_O_

Ontopic blijven a.u.b!

En waarom staat Ferrari achter? :duh: Dit vind ik niet normaal hoor! :puh:

Omdat bijna niemand Ferrari's mooi vind.:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...