Jump to content

Welk merk vind jij het best?

Rate maar  

81 leden hebben gestemd

1. 1. Maserati of Aston Martin?

• Maserati
      26
    • Aston Martin
      53
  2. 2. Ferrari of Lamborghini?

• Ferrari
      31
    • Lamborghini
      48
  3. 3. Maybach, Rolls Royce of Bentley?

• Maybach
      21
    • Rolls Royce
      31
    • Bentley
      27

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gevote:

Aston Martin: Zalige wagen, ze worden niets voor niets gebruikt in James Bond films.

Lamborghini: Zeker deze wagens ze zijn veel cooler dan de ferrari's vind ik.

Bentley: Is gewoon de max. Meer kan ik er niet over zeggen.

Moest ik ooit de lotto winnen kocht ik een Bentley Continental GT Speed.

grtz

~Victorious~

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• De Stofzuiger

5

• Sonny-The-Pilot

4

• Jowx

3

• FerryN

2

Geplaatst:

BTW, Maybach is geen merk, het is een type Mercedes.

>>> Door Flying Dutchman: Maybach is wel degelijk een merk, de auto's hebben alleen veel weg van de MB S klasse<<<

Jep, Maybach heeft wel een Mercedes benz motor erin, en lijkt opzich best veel op een Mercedes, maar is toch een eigen merk, net zoals Pagani met zijn MB Mclaren motor.

Ik kies, Lamborghini, Maserati en Maybach.

Waarom?

Ik vind de Gallarado en Murcielago LP640 zeer mooi, Ferrari spreekt mij minder aan, Lamborghini maakt mooie wagens en ze doen dit in 1 fabriek, dus geen Fok wagens.

Maserati, door de MC12, deze vind ik zeer bruut.

Aston spreekt mij minder aan omdat ze niet zo mooi vind.

Maybach, omdat het een mooie wagen is die veel op de Coscongeti ofzo lijkt in GTA 4.

Rest spreekt me minder aan door hun minder mooi heid.

Later

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

>>> Door Flying Dutchman: Maybach is wel degelijk een merk, de auto's hebben alleen veel weg van de MB S klasse<<<

Jep, Maybach heeft wel een Mercedes benz motor erin, en lijkt opzich best veel op een Mercedes, maar is toch een eigen merk, net zoals Pagani met zijn MB Mclaren motor.

Maybach hoort wel bij Mercedes-Benz. Netzoals Lexus bij Toyota hoort, en Dacia bij Renault. Maybach is alleen veel luxer! Dus het is wel een merk, en geen type Mercedes. ;)

Nog meer mensen die stemmen? :)

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

Maybach hoort wel bij Mercedes-Benz. Netzoals Lexus bij Toyota hoort, en Dacia bij Renault. Maybach is alleen veel luxer! Dus het is wel een merk, en geen type Mercedes. ;)

Nog meer mensen die stemmen? :)

Ik heb niet gezegd dat Maybach bij Mercedes hoorde.

Of dat Maybach een type Mercedes is.

• 7 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Aston Martin: Maserati is toch meer een poor man's Ferrari geworden. Vind de Granturismo (s) en de Quattroporte dan wel weer leuk, maar daar houdt het toch wel een beetje mee op... Aston Martin heeft tenminste nog exclusiviteit.

Lamborghini: De Countach, Diablo en Miura zijn stuk voor stuk iconen. Vind de Gallardo en de aankomende Estoque dan toch wel een domper. Maar Lamborghini is toch meer bij de auto's gebleven waar Ferrari de commercie in is gegaan... Neemt niet weg dat het geweldige auto's zijn, maar toch commercieel erg uitgemolken.

Maybach: Vind de auto's toch het toppunt van luxe. Bentley is sinds de VAG tijd sterk achteruit gegaan en Rolls Royce is nu een pimpmobile dat niks meer te maken heeft met de oude tijden. Vind de Drophead dan wel weer mooi. Maybach is toch vrij statig en trekt zich weinig van de omgeving aan. Net als de Landaulet "I don't care, I'm RICH!!". Als enige van de drie zijn ze niet gebruikt als ordinaire hiphopkar en dat is een pluspunt.

Shame on you! Pagani heeft de alom bekende 7.3 l AMG V12. En daar komt de SLR met zijn turbine-achtige V8 niet in de buurt ;)

Bewerkt: door chopperboy
Geplaatst:

1.Aston MartinDaar ken een Maserati niet tegen op!

2.Ferrari Natuurlijk Beste merk!!! Van alle auto merken!

3.Rolls Roycewas een beetje moeilijke kiezen maar Rolls Royce toon meer klasse

Geplaatst:

Aston martin:gewoon mooie auto's.:puh:

Lamborghini:ik hou van het hoekige *kuch Countach kuch*

Rolls royce:mooie auto's met veel klasse:P

Geplaatst:

1: Aston Martin: Mooie design, gaat wel snel. Heeft stijl

2: Lamborghini: Desing, gaat snel. Mooi geluid, sterke motor.

3: Rolls-Royce: Je rijdt in stijl, je kan niet parkeren met zo'n auto, erg jammer. Klassiek, elegant.

Het is f*cking schandalig dat Mercedes-Benz er niet bij staat!!! :@

Geplaatst:

1.Aston Martin,ze hebben een paar van de mooiste auto's allertijden gemaakt.

2.Lamborghini,neem b.v. de countach een icoon van de jaren 80.

3.Maybach,de meest luxe auto ooit.

Geplaatst:

De Maser, Lambo en Bentley.

Bij de laatste zou ik eigenlijk persoonlijk nooit eentje kopen. Dat geld kun je beter steken in een privéjet.

• 4 weken later...
Geplaatst:

1. Ik vind Aston Marin beter. Heb wel van het merk gehoord maar nooit van die auto's gezien.

2. Ferrari. Ik kies voor Ferrari. Ik vind het maar op vallender want ik heb wel is een Porsche 911 Carrera de nieuwste en mijn lievelings de Ferrari 360 Spyder die ik eens in Spanje heb gezien en Porsche 911 Carrera in Nederland.

In Spanje zei iedereen 'Hee een Ferrari in het Spaans dan ' en bij de Porsche 911 Carrera zei niemand er iets over. Maar niet alleen omdat maar ik hou meer van Ferrari Lamborghini is mijn 2e plaats van lievelings.

3. Bentley die andere auto's heb ik nooit van gehoord.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...