Jump to content

Welk merk vind jij het best?


Sonny-The-Pilot

Rate maar  

81 leden hebben gestemd

  1. 1. Maserati of Aston Martin?

    • Maserati
      26
    • Aston Martin
      53
  2. 2. Ferrari of Lamborghini?

    • Ferrari
      31
    • Lamborghini
      48
  3. 3. Maybach, Rolls Royce of Bentley?

    • Maybach
      21
    • Rolls Royce
      31
    • Bentley
      27


Recommended Posts

Aston Martin

Zijn gewoon toffe auto's. Ik mocht een keer in een DBS zitten en ben vanaf dien verkocht. Het was wel een moeilijke keuze aangezien Maserati er ook zeker mag zijn.

Lamborghini

Deze heb ik gekozen omdat ik het design mooier vind dan Ferrari, een Lamborghini LP560-4 vind ik mooier dan een Ferrari 430 (Scuderia). Dit heeft meer met persoonlijke smaak te maken.

Bentley

Deze heb ik gekozen omdat ik Maybach gewoon lelijk vind. Rolls Royce vind ik iets te overdreven. We hebben ooit een Bentley Brooklands te leen gehad en dat is gewoon een zalige auto.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    5

  • Sonny-The-Pilot

    4

  • Jowx

    3

  • FerryN

    2

Aston Martin omdat het gewoon toffe auto's zijn en ook bloedmooi. Ferrari omdat het meer historie heeft dan Laborgini, en omdat Ferrari - in mijn ogen - gewoon het beste automerk is op aarde. Maybach omdat het meer klasse heeft en luxe uitstraalt, maar zo'n wagen zou ik niet kopen. Gewoon doorsparen voor een privéjet!

Link to comment
Delen op andere websites

aston martin ferrari en bentley

eigenlijk vind ik de best auto een porsche of een mercedes

Waarom kies je dan Bentley? Want Maybach is onderdeel van Daimler AG dat weer de eigenaar van Mercedes-Benz is.

Link to comment
Delen op andere websites

aston martin ferrari en bentley

eigenlijk vind ik de best auto een porsche of een mercedes

Waarom kies je dan Bentley? Want Maybach is onderdeel van Daimler AG dat weer de eigenaar van Mercedes-Benz is.

tjah ik wist dat niet hoor ik ken niet zoveel van auto's

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom kies je dan Bentley? Want Maybach is onderdeel van Daimler AG dat weer de eigenaar van Mercedes-Benz is.

Omdat het een keuze uit de poll is wellicht? En het gaat om welk merk hij het beste vindt, niet om welk moederbedrijf achter dat merk zit. Voorlopig is Bentley nog steeds een merk, dus is zijn keuze gewoon in orde.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het een keuze uit de poll is wellicht? En het gaat om welk merk hij het beste vindt, niet om welk moederbedrijf achter dat merk zit. Voorlopig is Bentley nog steeds een merk, dus is zijn keuze gewoon in orde.. ^_^

Maar een Maybach lijkt erg veel op een Mercedes,daarom vond ik zijn keuze nogal verbazingwekkend.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar een Maybach lijkt erg veel op een Mercedes,daarom vond ik zijn keuze nogal verbazingwekkend.

Dat snap ik, maar in dit topic wordt de keuze (met opzet van de topicstarter) beperkt tot een aantal opties.. Vandaar mijn opmerking.. =)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Maybach staat ook tussen die keuzes. En nu weer Ontopic A.U.B.

Dus? Maybach is nog altijd geen Mercedes, ook al is het van hetzelfde moederbedrijf.

Mag ik je er overigens op attenderen dat je geen Moderator bent.. =)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...