joppie Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 De sig ziet er goed uit, het logo mooi ingeblend alleen vind ik het jammer van de kwaliteit van de render. Alleen als je een 2e keer kijkt issie niet zo mooi als eerst, zo zie je de brush, beetje simpel. Je naam was na de 2e keer kijken pas gevonden. 6/10 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Mwah,dit gaat nog wel. De render is helemaal niet mooi.Die heeft geen goede kwaliteit. Zoals Joppie al zei: je naam kan je pas zien na de 2de keer,dat was ook zo bij mij. Ook heeft de achtergrond een verkeerde kleur. 6/10 Reageren
Kloep Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Deze vind ik iets minder van je, maar jah, ik rate ze dan ook in de verkeerde volgorde De achtergrond vind ik veel te simpel, de render is een beetje pixelig?? Kies de volgende keer een grotere render zodat je hem niet hoeft te vergroten. Je tekst vindt ik ook te simpel en had je misschien beter niet zo schuin kunnen zetten. Deze geef ik een 5,5/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.