NigelSlangen Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) ik ben bij de missie IVAN THE NOT SO TERRIBLE hoe laat ik hem leven als ik na hem loop trap ik hem toch eraf HELP! Bewerkt: 26 mei 2008 door NigelSlangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanGTA Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Kan iemand hem een ban geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Kan iemand hem een ban geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Links-boven staat welke knop je moet doen om hem naar boven te helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Kan iemand hem een ban geven? En waarom dan wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Kan iemand hem een ban geven? En waarom? Dit is een IV forum. Denk na. Je kan toch verwachten dat hier met informatie wordt gestrooid? Probeer eens deze pagina: Voor de gevoeligen die keihard beginnen te zeuren. Hier niet klikken Bewerkt: 26 mei 2008 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Links-boven staat welke knop je moet doen om hem naar boven te helpen. oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Kan iemand hem een ban geven? En waarom? Dit is een IV forum. Denk na. Je kan toch verwachten dat hier met informatie wordt gestrooid? Probeer eens deze pagina: Voor de gevoeligen die keihard beginnen te zeuren. Hier niet klikken op welke knop dan ik wil hem niet eraf trappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanGTA Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Kan iemand hem een ban geven? En waarom dan wel? Kan iemand hem een ban geven? En waarom? Dit is een IV forum. Denk na. Je kan toch verwachten dat hier met informatie wordt gestrooid? Probeer eens deze pagina: Voor de gevoeligen die keihard beginnen te zeuren. Hier niet klikken Omdat die gast elke keer weer onzin topics aanmaakt, en dan is dit wel een IV forum, maar het gaat over een missie dus lekker naar IV Missie forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Felixio Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Tering jij bent dom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanGTA Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Tering jij bent dom. Heb je het tegen mij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Kan iemand hem een ban geven? En waarom dan wel? Kan iemand hem een ban geven? En waarom? Dit is een IV forum. Denk na. Je kan toch verwachten dat hier met informatie wordt gestrooid? Probeer eens deze pagina: Voor de gevoeligen die keihard beginnen te zeuren. Hier niet klikken Omdat die gast elke keer weer onzin topics aanmaakt, en dan is dit wel een IV forum, maar het gaat over een missie dus lekker naar IV Missie forum. Moet je een ban krijgen voor het fout plaatsen van een topic? Sorry hoor. Ze moesten jouw bannen voor het plaatsen van onzinge topics. Wij proberen Nigel wat te helpen en jij komt het simpel verzieken met: Kan iemand hem een ban geven? Denk eens bij jezelf na. Of kan je dat nog niet? Hierboven: Who else? Bewerkt: 26 mei 2008 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanGTA Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Meestal zo he, dat je bij jezelf nadenkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Kan iemand hem een ban geven? En waarom dan wel? Kan iemand hem een ban geven? En waarom? Dit is een IV forum. Denk na. Je kan toch verwachten dat hier met informatie wordt gestrooid? Probeer eens deze pagina: Voor de gevoeligen die keihard beginnen te zeuren. Hier niet klikken Omdat die gast elke keer weer onzin topics aanmaakt, en dan is dit wel een IV forum, maar het gaat over een missie dus lekker naar IV Missie forum. Ik lees net in een van z'n posts dat ie autistisch is. Zegt hij zelf, dus houdt je een beetje in wil je... En trouwens, al was hij niet autistisch. Laat die jongen lekker posten hier. Ik heb nog veel ergere onzin voorbij zien komen in dit forum, dit gaat tenminste over IV. Kent iedereen KoosKansloos nog? Dat was pas iemand die verbannen moest worden! NigelSlangen kan van mijn part een Medaille krijgen vergeleken met dát! EDIT: 2 woorden "vergeten" :S Bewerkt: 26 mei 2008 door Iscariah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanGTA Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Dat 'ie autistisch is wist ik niet. Verklaart inderdaad wel veel want weet hoe het is, vriend van mij is het heel erg vandaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.