Jump to content

ik ben opnieuw begonnen

NigelSlangen

Recommended Posts

Kan iemand hem een ban geven?

En waarom dan wel? :-(

En waarom? Dit is een IV forum. Denk na. Je kan toch verwachten dat hier met informatie wordt gestrooid? :duh:

Probeer eens deze pagina:

Voor de gevoeligen die keihard beginnen te zeuren. Hier niet klikken :duh:

Omdat die gast elke keer weer onzin topics aanmaakt, en dan is dit wel een IV forum, maar het gaat over een missie dus lekker naar IV Missie forum.

Delen op andere websites

En waarom? Dit is een IV forum. Denk na. Je kan toch verwachten dat hier met informatie wordt gestrooid? :duh:

Omdat die gast elke keer weer onzin topics aanmaakt, en dan is dit wel een IV forum, maar het gaat over een missie dus lekker naar IV Missie forum.

Moet je een ban krijgen voor het fout plaatsen van een topic? Sorry hoor. Ze moesten jouw bannen voor het plaatsen van onzinge topics. Wij proberen Nigel wat te helpen en jij komt het simpel verzieken met:

Denk eens bij jezelf na. Of kan je dat nog niet? :puh:

Hierboven: Who else?

Bewerkt: door Bierbuikje
Delen op andere websites

Ik lees net in een van z'n posts dat ie autistisch is. Zegt hij zelf, dus houdt je een beetje in wil je... En trouwens, al was hij niet autistisch. Laat die jongen lekker posten hier. Ik heb nog veel ergere onzin voorbij zien komen in dit forum, dit gaat tenminste over IV. Kent iedereen KoosKansloos nog? Dat was pas iemand die verbannen moest worden! NigelSlangen kan van mijn part een Medaille krijgen vergeleken met dát!

EDIT: 2 woorden "vergeten" :S

Bewerkt: door Iscariah
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...