Jump to content

ik ben opnieuw begonnen

NigelSlangen

Recommended Posts

Dat 'ie autistisch is wist ik niet. Verklaart inderdaad wel veel want weet hoe het is, vriend van mij is het heel erg vandaar

Na een heel topic te hebben afgekraakt zijn we ineens tot inkeer gekomen en medelijden aan het tonen?? Zoek een leven :duh:

Bewerkt: door Bierbuikje
Delen op andere websites

Dat 'ie autistisch is wist ik niet. Verklaart inderdaad wel veel want weet hoe het is, vriend van mij is het heel erg vandaar

Ik wist dus ook niet wat voor een jongen het is, maar daarvoor lees ik z'n posts ook even door. Geeft niet, maar soms kan je beter even checken wat voor een persoon je voor je hebt. Is wel zo prettig voor alle partijen. Zoals ik al zei: KoosKanloos vroeg er gewoon om om uitgescholden en weggepest te worden, maar met Nigel heb ik geen enkel probleem en dat zou voor iedereen zo moeten zijn. Waarom een ruzie veroorzaken op een forum als je ook lekker over je favoriete spelletje kan discusseren? Daar zijn we toch voor hier? Nou dan! ^_^

PEACE! *Past de vredespijp door* :clown:

Delen op andere websites

Offtopic: Jongens, hou eens op met spammen. Hij stelt een vraag, en heeft nog geen 1 antwoord gehad. Stop dus a.u.b.

Ontopic: Je moet gewoon weg lopen, want als je te dichtbij komt, pleegt hij volgens mij zelfmoord. Loop dus gewoon weg ;)

Delen op andere websites

Offtopic: Jongens, hou eens op met spammen. Hij stelt een vraag, en heeft nog geen 1 antwoord gehad. Stop dus a.u.b.

Ontopic: Je moet gewoon weg lopen, want als je te dichtbij komt, pleegt hij volgens mij zelfmoord. Loop dus gewoon weg ;)

Ik dacht me juist te herinneren dat je of op A of op B moest drukken. A voor laten leven en B voor doden. Maar jij kan het ook juist hebben want ik herinner me dat niet zo goed. Wat ik me wel herinner is dat ik hem in ieder geval heb laten leven, hoe ik het ook deed. Maar het staat in de linkerbovenhoek tijdens het spelen. Dat weet ik wel zeker. ^_^

EDIT: Voor de PS3 heb ik even opgezocht welke knoppen A en B zijn -> A == Kruisje, B == Rondje.

Bewerkt: door Iscariah
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...