Bierbuikje Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Dat 'ie autistisch is wist ik niet. Verklaart inderdaad wel veel want weet hoe het is, vriend van mij is het heel erg vandaar Na een heel topic te hebben afgekraakt zijn we ineens tot inkeer gekomen en medelijden aan het tonen?? Zoek een leven Bewerkt: 26 mei 2008 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Dat 'ie autistisch is wist ik niet. Verklaart inderdaad wel veel want weet hoe het is, vriend van mij is het heel erg vandaar Ik wist dus ook niet wat voor een jongen het is, maar daarvoor lees ik z'n posts ook even door. Geeft niet, maar soms kan je beter even checken wat voor een persoon je voor je hebt. Is wel zo prettig voor alle partijen. Zoals ik al zei: KoosKanloos vroeg er gewoon om om uitgescholden en weggepest te worden, maar met Nigel heb ik geen enkel probleem en dat zou voor iedereen zo moeten zijn. Waarom een ruzie veroorzaken op een forum als je ook lekker over je favoriete spelletje kan discusseren? Daar zijn we toch voor hier? Nou dan! PEACE! *Past de vredespijp door* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanGTA Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Ik wist niet dat ie autistisch was, en die bierbuikje moet lekker zn mond houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Offtopic: Jongens, hou eens op met spammen. Hij stelt een vraag, en heeft nog geen 1 antwoord gehad. Stop dus a.u.b. Ontopic: Je moet gewoon weg lopen, want als je te dichtbij komt, pleegt hij volgens mij zelfmoord. Loop dus gewoon weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Offtopic: Jongens, hou eens op met spammen. Hij stelt een vraag, en heeft nog geen 1 antwoord gehad. Stop dus a.u.b.Ontopic: Je moet gewoon weg lopen, want als je te dichtbij komt, pleegt hij volgens mij zelfmoord. Loop dus gewoon weg Ik dacht me juist te herinneren dat je of op A of op B moest drukken. A voor laten leven en B voor doden. Maar jij kan het ook juist hebben want ik herinner me dat niet zo goed. Wat ik me wel herinner is dat ik hem in ieder geval heb laten leven, hoe ik het ook deed. Maar het staat in de linkerbovenhoek tijdens het spelen. Dat weet ik wel zeker. EDIT: Voor de PS3 heb ik even opgezocht welke knoppen A en B zijn -> A == Kruisje, B == Rondje. Bewerkt: 26 mei 2008 door Iscariah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 ik heb het al gehaald maar toch bedankt voor de reacties (en christiaan wil je a.u.b ophouden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Kan iemand hem een ban geven? En waarom? Dit is een IV forum. Denk na. Je kan toch verwachten dat hier met informatie wordt gestrooid? Probeer eens deze pagina: Voor de gevoeligen die keihard beginnen te zeuren. Hier niet klikken Groot gelijk.Dat is de reden dat ik nooit meer spoiler tags ga gctie toevoegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 ten eerste gebruik spoilers zijn mensen NIET TE GELOVEN die zijn hier nog niet bij PS3 is dat l2 classic of L1 standaart en bij x box LB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sweetsticks Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 ten eerste gebruik spoilers zijn mensen NIET TE GELOVEN die zijn hier nog nietbij PS3 is dat l2 classic of L1 standaart en bij x box LB wat is er niet te geloven aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.