Jump to content

creditcard


deserteaglenick

Recommended Posts

was voor je korting op gta 4 volgens mij

Da's geen korting. ^_^ Je moest een tientje betalen voor dat pakket en dat tientje hoef je dan minder te betalen als je GTA IV werkelijk aankoopt. Maar met die fleeca credit kaart kan je niks als ik het goed heb. Het is gewoon een collector's item. Wel cool, goed bewaren. Het zou ook geld op kunnen leveren voor verzamelaars in de toekomst.

EDIT: Even een aanvulling, probeer hem over een paar jaar eens op Ebay te verkopen. Dat zal misschien wel eens een kansje voor je kunnen zijn. Er zijn meer mensen rijk geworden via Ebay. Je zou niet de eerste zijn, als je het maar slim aanpakt. Heb je nog meer collector's items? Wacht tot het niet meer te krijgen is en verkoop het. Goudmijntje! ;)

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

dan pak je het cker slim aan ik had er vorig jaar een nintendo entertainment system op verkocht NES

voor 1200 euro

Dat bedoel ik nou! :dans: Dus bewaar je kaart goed, deserteaglenick...

Link to comment
Delen op andere websites

dan pak je het cker slim aan ik had er vorig jaar een nintendo entertainment system op verkocht NES

voor 1200 euro

1200 euro? dan ben je vast een dorpsgek tegen gekomen.

Dorpsgek? zo zou je het kunnen noemen.. Maar overal ter wereld heb je rijke lui die zich dusdanig vervelen dat ze van het geld wat ze hebben allerlei ouwe zooi gaan verzamelen waar jij en ik geen moer om geven. En dat staat dan weer interessant op de eerstvolgende rijkelui meeting... Lekker pochen dat je oeroude spelsystemen hebt. Wellicht heeft de koper ook wel een ATARI staan! :schater:

Maar idd, de tip die Iscariah je gaf, lekker bewaren dus!

Link to comment
Delen op andere websites

dan pak je het cker slim aan ik had er vorig jaar een nintendo entertainment system op verkocht NES

voor 1200 euro

Dat meen je niet ?:O Ik heb ook nog een Nintendo Entertainment System liggen.. Dat lompe ding komt uit 1980, is dat de zelfde als die van jou ? Want anders ga ik hem meteen op Marktplaats.nl zetten :puh:

P.s Die spellen wie daar in horen zijn ongeveer 15 cm bij 15 cm :puh:

Even voor de duidelijkheid, ik heb dit ding:

slide3.jpg

Ik heb er ook nog zo'n oranje pistool bij, voor Mario Bross. :puh:

DSgregor:cya:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

dan pak je het cker slim aan ik had er vorig jaar een nintendo entertainment system op verkocht NES

voor 1200 euro

Dat meen je niet ?:O Ik heb ook nog een Nintendo Entertainment System liggen.. Dat lompe ding komt uit 1980, is dat de zelfde als die van jou ? Want anders ga ik hem meteen op Marktplaats.nl zetten :puh:

P.s Die spellen wie daar in horen zijn ongeveer 15 cm bij 15 cm :puh:

Even voor de duidelijkheid, ik heb dit ding:

slide3.jpg

Ik heb er ook nog zo'n oranje pistool bij, voor Mario Bross. :puh:

DSgregor :cya:

Voor Mario :schater:

Volgens mij voor Duck Hunt of ik heb het al die jaren niet begrepen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

dan pak je het cker slim aan ik had er vorig jaar een nintendo entertainment system op verkocht NES

voor 1200 euro

Dat meen je niet ?:O Ik heb ook nog een Nintendo Entertainment System liggen.. Dat lompe ding komt uit 1980, is dat de zelfde als die van jou ? Want anders ga ik hem meteen op Marktplaats.nl zetten :puh:

P.s Die spellen wie daar in horen zijn ongeveer 15 cm bij 15 cm :puh:

Even voor de duidelijkheid, ik heb dit ding:

slide3.jpg

Ik heb er ook nog zo'n oranje pistool bij, voor Mario Bross. :puh:

DSgregor :cya:

Voor Mario :schater:

Volgens mij voor Duck Hunt of ik heb het al die jaren niet begrepen :bonk:

ochja, :puh: Voor Duckhunt. Wij hebben twee spellen Mario en Duckhunt :puh: Haha, 1200 euro erbij ? :*D

Link to comment
Delen op andere websites

was voor je korting op gta 4 volgens mij

Da's geen korting. ^_^ Je moest een tientje betalen voor dat pakket en dat tientje hoef je dan minder te betalen als je GTA IV werkelijk aankoopt. Maar met die fleeca credit kaart kan je niks als ik het goed heb. Het is gewoon een collector's item. Wel cool, goed bewaren. Het zou ook geld op kunnen leveren voor verzamelaars in de toekomst.

EDIT: Even een aanvulling, probeer hem over een paar jaar eens op Ebay te verkopen. Dat zal misschien wel eens een kansje voor je kunnen zijn. Er zijn meer mensen rijk geworden via Ebay. Je zou niet de eerste zijn, als je het maar slim aanpakt. Heb je nog meer collector's items? Wacht tot het niet meer te krijgen is en verkoop het. Goudmijntje! ;)

Je moet wel niet overdrijven hé. Het is en blijft maar een kaartje. :S

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...