Jump to content

HEEEEEEEEELP


gta vc

Recommended Posts

help ik zit met een probleem als ik aan het spelen ben krijg ik een telefoontje van iemand(vraag mij niet wie) maar als ik dat telefoontje heb beantwoord staat er onderin dat ik naar een warehuis toe moet als ik naar het warenhuis toe ga kom ik tot aan boven en krijg ik de opdracht om een free-iam uit te voeren maar hoe krijg ik die free-iam uitgevoerd

Link to comment
Delen op andere websites

help ik zit met een probleem als ik aan het spelen ben krijg ik een telefoontje van iemand(vraag mij niet wie) maar als ik dat telefoontje heb beantwoord staat er onderin dat ik naar een warehuis toe moet als ik naar het warenhuis toe ga kom ik tot aan boven en krijg ik de opdracht om een free-iam uit te voeren maar hoe krijg ik die free-iam uitgevoerd

heb je misschien een missie naam, want dit is een beetje onduidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij gaat het hier over de missie Hostile Negotiation. In deze missie moet je Roman redden uit de handen van enkele Russische Gangsters. Het telefoontje dat je krijgt is trouwens van Roman's vriendin Mallorie. Op het einde van de missie wordt Roman vastgehouden en moet je zijn belager met behulp van een goed geplaatst schot afmaken. Om een Free-aim uit te voeren moet je mikken en vervolgens met de rechter joystick gaan werken. Wanneer Roman's belager op jou begint te schieten, moet jij ook toeslaan, want dan heb je de minste kans om Roman te raken. WikiGTA raad je trouwens een Sniper aan als wapen, omdat je hiermee erg goed kunt richten. Wanneer je Roman bevrijd hebt moet je hem nog terug naar je Safehouse brengen om de missie te voltooien.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij gaat het hier over de missie Hostile Negotiation. In deze missie moet je Roman redden uit de handen van enkele Russische Gangsters. Het telefoontje dat je krijgt is trouwens van Roman's vriendin Mallorie. Op het einde van de missie wordt Roman vastgehouden en moet je zijn belager met behulp van een goed geplaatst schot afmaken. Om een Free-aim uit te voeren moet je mikken en vervolgens met de rechter joystick gaan werken. Wanneer Roman's belager op jou begint te schieten, moet jij ook toeslaan, want dan heb je de minste kans om Roman te raken. WikiGTA raad je trouwens een Sniper aan als wapen, omdat je hiermee erg goed kunt richten. Wanneer je Roman bevrijd hebt moet je hem nog terug naar je Safhouse brengen om de missie te voltooien.

Wat svenie bedoelt die missie ''Hostile Negotiation''. Maar de free-aim is dus gewoon een goed schot uitvoeren op de balager

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...