Donald-Duck Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ik wil erg graag een iphone. Maar mijn vader vindt dat ik er te jong voor ben . Zelf denk ik dat een iphone gewoon voor iedereen kan. Een kind van 5 kan er bewijs van spreken mee omgaan. Of zit ik nou helemaal verkeerd en is een iphone echt helemaal niks. Wat zeggen jullie ervan, moet ik er een kopen of niet Reageren
Rullez Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 De Iphone is fantastich, maar is wel aan de prijzige kans, maar dan heb je ook wel wat voor je geld. Touch Screen goede navigatie en ga zo maar door. Wat ik je aanraad is een Mobiel te kopen die bij je past. Ben je een wild typen neem dan een Nokia of Sony Erricson. Ben je een rusitger typen in gedrag dan rad ik je een Samsung, LG of een Iphone aan, want ik neem een klasgenoot als vorobeeld die had een Iphone hij is nogal druk en loopt de stoere jongen uit te hangen zoals de meeste bij ons op school. Dit deed hij bij de verkeerde persoon en hij werd tegen een paaltje aangeduwd. Niet eens hard, maar wel volop zijn beeldscherm van zijn Iphone tegen de paal aan. Gelijk stuk. Hierop heb je GEEN garantie en daar is zo je hele 500 euro weg. Dan kan je hem wel gaan reapareren, maar dan begin je al minimaal over 150 euro te praten. Dus ik raad je een mobiel van een lagere rpijs kalsse aan. LG Vieuwty ofzoiets dergelijks mischien? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ik raad het nog af. Een Iphone is inderdaad wel een mooie gadget, maar is wel heel erg gevoelig, want er zit een touchscreen op en dat gaat zo kapot als je niet oppast. En daar is hij natuurlijk nog wel te duur voor. Koop dan gewon een goede Nokia, LG of een Samsung. Die kunnen wel wat meer hebben dan de Iphone. Tevens is de Iphone officieel nog niet in Nederland uitgekomen en normaal gesproken hoor je 'm ook niet in NL te kunnen gebruiken, omdat ze vaak gelocked zijn. Je heb ze ook zonder simlock, maar dat betekent wel dat er met de firmware van de Iphone is geknoeid. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Waarom wil je per sé een iPhone? Ik geef toe dat het besturingssysteem leuk gedaan is, maar de kwaliteit/prijs verhouding is niet echt om over naar huis te schrijven... Als je al een gewone telefoon hebt maar toch een iPhone ofzo wilt, neem een iPod touch. Het enige verschil tussen de Touch is dat je met de touch geen telefoonfuncties hebt en de camera ontbreekt Reageren
danielb Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Waarom wil je per sé een iPhone? Ik geef toe dat het besturingssysteem leuk gedaan is, maar de kwaliteit/prijs verhouding is niet echt om over naar huis te schrijven... Als je al een gewone telefoon hebt maar toch een iPhone ofzo wilt, neem een iPod touch. Het enige verschil tussen de Touch is dat je met de touch geen telefoonfuncties hebt en de camera ontbreekt niet dat die camera van de iphone zo denderend is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.