nljesse Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 laats zat ik online te spelen en zag ik ineens iemand met een auto op het eiland dus weeten jullie hoe je daar met een auto komt of was het een code Reageren
ScarPacino Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 raar, met multiplayer kan je geen cheats gebruiken. Reageren
nljesse Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 raar, met multiplayer kan je geen cheats gebruiken. dat is het juist en het lijkt me wel lachen om daar te crossen Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 raar, met multiplayer kan je geen cheats gebruiken. dat is het juist en het lijkt me wel lachen om daar te crossen Je kunt daar gewoon komen door een boot of helikopter te nemen. Je vliegt/vaart erheen en voila je bent aangekomen! Niet moeilijk dus. En cheaten, nee dat kan niet in de multiplayeroptie . Reageren
nljesse Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 raar, met multiplayer kan je geen cheats gebruiken. dat is het juist en het lijkt me wel lachen om daar te crossen Je kunt daar gewoon komen door een boot of helikopter te nemen. Je vliegt/vaart erheen en voila je bent aangekomen! Niet moeilijk dus. En cheaten, nee dat kan niet in de multiplayeroptie . ja maar hoe kan het dan dat hij met een auto komt Reageren
michaelfivez Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 raar, met multiplayer kan je geen cheats gebruiken. dat is het juist en het lijkt me wel lachen om daar te crossen Je kunt daar gewoon komen door een boot of helikopter te nemen. Je vliegt/vaart erheen en voila je bent aangekomen! Niet moeilijk dus. En cheaten, nee dat kan niet in de multiplayeroptie . Als je het beginbericht had gelezen wist je dat hij vroeg hoe j er een auto krijgt, niet hoe je er komt. En als antwoord: in de singleplayer mode is er ook ergens een auto op dat eiland te vinden, maar ik weet niet of dat ook in de multiplayer is. Indien wel: je vind hem zo erges bij die grote gebouwen op het gras (erachter, vlakbij het water) Reageren
DeaQoN Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 aan de achterkant van het (soort) industrietereintje op het eiland staat achter het laatste gebouw, voor het wat een sentinel Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 raar, met multiplayer kan je geen cheats gebruiken. dat is het juist en het lijkt me wel lachen om daar te crossen Je kunt daar gewoon komen door een boot of helikopter te nemen. Je vliegt/vaart erheen en voila je bent aangekomen! Niet moeilijk dus. En cheaten, nee dat kan niet in de multiplayeroptie . Als je het beginbericht had gelezen wist je dat hij vroeg hoe j er een auto krijgt, niet hoe je er komt. En als antwoord: in de singleplayer mode is er ook ergens een auto op dat eiland te vinden, maar ik weet niet of dat ook in de multiplayer is. Indien wel: je vind hem zo erges bij die grote gebouwen op het gras (erachter, vlakbij het water) Net of jij perfect bent . Reageren
Shorty_D Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 aan de achterkant van het (soort) industrietereintje op het eiland staat achter het laatste gebouw, voor het wat een sentinel Inderdaad. Dat had ik vandaag dus gezien alleen ik reed op een gegeven moment dat ding over de rand. Daarna werd ik meteen doodgeschoten. Iemand had ook een boot gepakt en was daarmee het eiland opgevlogen. Wel een goede cover overigens. Reageren
Rullez Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Kan je ook niet gewoon een grootte boot pakken je auto daar op rijden en dan naar de overkant varen? Of krijg je hem dan het eiland niet meer op? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.