Robin B Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Hallo ik wil weten ..Alle WOII vliegtuigen in die tijd...dus ook van de duitsers..De categorie van vrachtvliegtuigen,van jachtvliegtuigen,bommenwerpers et cetera zet er ook effe text bij..Wat ie kon enzo.. heb gezocht op google maar niks. PS: niet van de jappanners.Alleen van de Britten,Amerika en de Duitsers. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Vliegtuig 1.Spitfire Ik weet zo niet meer vliegtuigen uit de tweede wereldoorlog ik Vliegtuig 2.Halifax MK2 hoop dat ik je hier genoeg te informeerdt mee te hebben Vliegtuig 3.Hawker Typhoon Vliegtuig 4.B-17 Flying Fortress Vliegtuig 5.Avro Landcaster Vliegtuig 6.B-52 Stratofortress Vliegtuig 7.B-2 Spirit Vliegtuig 8.B-1 Lancer Vliegtuig 9.Tupolev Tu-16 Vliegtuig 10.Tupolev Tu-160 Reageren
Jay; Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) Het is een leugen van jouw dat je niks op internet hebt kunnen vinden. Met één keer de gevraagde informatie in te typen bij Google vond ik verschillende pagina's waaronder de volgende: Duitse luchtmacht (Piloten en vliegtuigen) Wikipedia lijst (Veel vliegtuigen) Go2War2.nl lijst (Vliegtuigen en andere info) Klup.nl lijst (Duidelijke beschrijvingen) Mei1940.org lijst (Kleine lijst) Casema.nl lijst (Alle Nederlandse gevechtsvliegtuigen) Al de bovenstaande pagina's heb ik gevonden in de eerste 4 pagina's van Google. Bewerkt: 27 mei 2008 door Jay; Reageren
Robin B Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Dankjewel Jay je bent m,n vriend Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Vliegtuig 1.Spitfire Ik weet zo niet meer vliegtuigen uit de tweede wereldoorlog ikVliegtuig 2.Halifax MK2 hoop dat ik je hier genoeg te informeerdt mee te hebben Vliegtuig 3.Hawker Typhoon Vliegtuig 4.B-17 Flying Fortress Vliegtuig 5.Avro Landcaster Vliegtuig 6.B-52 Stratofortress Vliegtuig 7.B-2 Spirit Vliegtuig 8.B-1 Lancer Vliegtuig 9.Tupolev Tu-16 Vliegtuig 10.Tupolev Tu-160 Het gaat wel om WOII he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.