DeaQoN Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 wanneer kan je deze missie doen, ik heb nu 'that special someone' gedaan en ben op 61,51% ? Reageren
michaelfivez Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Je word gebeld eerst door Roman en dan door kate. je moet naar een bruiloft. Na die missie moet je nog wachten op een telefoontje van Kate en je hebt de missie Reageren
DeaQoN Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 heb beide telefoontjes gehad, alleen kan nog niet zien waar ik de missie moet doen.? Reageren
michaelfivez Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 heb beide telefoontjes gehad, alleen kan nog niet zien waar ik de missie moet doen.? Je moet wachten tot 10 uur smorgens en je ziet dan waar je naar toe moet Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 waarom heb je geen SPOILER in je topic ondertitel staan? the decision is 1 van de belangrijkste spoilers van de hele verhaallijn[/font] Reageren
DeaQoN Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 ik heb nu gekozen om revange te nemen, en moet bij de controllers geweest om die dingen open te maken, en dan kom ik beneden bij het schip, en dan zijn die platen gewoon dicht? wtf is dit? hoe krijg je ze open?[/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.