.Sharingan Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ik weet dat hier talloze topics over zijn, maar ik dacht, laat ik maar 1 centraal topic maken. Mijn wishlist Meer missie's Meer multiplayer modes Meer random characters Meer wagens Meer kleren. Nu jullie. Fantaseer er maar op los Reageren
Little Jacob Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Ontopic: Uhm meer zijmissie's, huizen en missie's Bewerkt: 26 mei 2008 door Dutchy3010 Reageren
Kid Buu Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) ik wil meer kleren en schoenen enzo Bewerkt: 26 mei 2008 door Dutchy3010 Reageren
Rullez Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ik wil dat de extra content aangekondigd word op de PS3. Reageren
Nissan Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ik wil dat het LC Army terugkomt. + de ouwe trouwe Rhino met meer huizen Reageren
Jozz Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 meer autos meer kleren meer winkels meer missies vliegtuigen besturen :) meer wapens jet pack meer save houses en dan echt huizen en niet appartementen Reageren
Dvt Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Een tuningshop! Een auto je eigen kleur geven is het vetste wat er is toch? Beter dan zo'n domme garage die je auto een random color geeft BTW Dit soort topics zijn al geopend.. » Hier « Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Er zijn maar 2 dingen wat ik graag wil: Een groot huis met veel garages, en het pretpark moet open gaan. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ik weet dat hier talloze topics over zijn, maar ik dacht, laat ik maar 1 centraal topic maken. Een tuningshop! Een auto je eigen kleur geven is het vetste wat er is toch? Beter dan zo'n domme garage die je auto een random color geeft BTW Dit soort topics zijn al geopend.. » Hier « Read my friend, Read. Reageren
sanfuck Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Saints row 2. Ben daar wel benieuwd naar Saints row 2 Voor downloadbare content maakt het mij geen zak uit als het alleen maar voor die XBOX komt, mocht het ook ooit voor de ps3 komen wat natuurlijk wel zo eerlijk is dan wil ik voor het eerst is een keer een garage waar je ongeveer 50 voertuigen in op kan slaan grote huizen (villa's) meer verschillende autos, auto tunen, vliegtuigen, meer sidemissions want er is maar heel weinig te doen vind ik zelf. Reageren
gtamaniac Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Meer missie's, nieuwe personages, en misschien een stad zoals sommige geruchten Reageren
Felixio Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ik wil dat de extra content aangekondigd word op de PS3. Ja ik ook. Het maakt me niet echt uit wat er bijkomt, zolang het maar op de PS3 beschikbaar is! Reageren
Destilios Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 hmm.. wat ik allemaal wel niet in gta iv er bij zou willen hebben... laat me er maar even over nadenken Reageren
ididdie Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 ik zou graag willen een klein eiland (groter dan happiness island) maar dan ver van Liberty City vandaan en dan met een vliegveld en vliegtuigen en parachutes en en en... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.