delano08 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ik heb even een vraagje heb een playstation3 en heb hem niet aangesloten op internet. Kan ik die content (als de content er voor de playstation komt) op een andere manier dowloaden en op ps3 zetten? Downloaden zonder internet verbinding, gaat nogal moeilijk. Dus het is niet mogelijk om hem via je computer te dowloaden en dan via een usb stick op de playstation te zetten? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ik heb even een vraagje heb een playstation3 en heb hem niet aangesloten op internet. Kan ik die content (als de content er voor de playstation komt) op een andere manier dowloaden en op ps3 zetten? Downloaden zonder internet verbinding, gaat nogal moeilijk. Dus het is niet mogelijk om hem via je computer te dowloaden en dan via een usb stick op de playstation te zetten? Volgens mij is dit niet mogelijk. Want ik denk, als je hem downloadt (PS3/360) dat hij hem automatisch installeerdt, en ik weet niet of Rockstar dit ook toegankelijk maakt, om via je PC de DLC over te zetten. Reageren
delano08 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ik heb even een vraagje heb een playstation3 en heb hem niet aangesloten op internet. Kan ik die content (als de content er voor de playstation komt) op een andere manier dowloaden en op ps3 zetten? Downloaden zonder internet verbinding, gaat nogal moeilijk. Dus het is niet mogelijk om hem via je computer te dowloaden en dan via een usb stick op de playstation te zetten? Volgens mij is dit niet mogelijk. Want ik denk, als je hem downloadt (PS3/360) dat hij hem automatisch installeerdt, en ik weet niet of Rockstar dit ook toegankelijk maakt, om via je PC de DLC over te zetten. oke dankjewel dan is het maar afwachten anders alsnog de playstation 3 aansluiten op internet Reageren
vercettiboy Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 een nieuw land Misscien een vice city remake Reageren
ikt Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ik heb even een vraagje heb een playstation3 en heb hem niet aangesloten op internet. Kan ik die content (als de content er voor de playstation komt) op een andere manier dowloaden en op ps3 zetten? Downloaden zonder internet verbinding, gaat nogal moeilijk. Dus het is niet mogelijk om hem via je computer te dowloaden en dan via een usb stick op de playstation te zetten? Je kunt je familie gewoon een uurtje zonder internet laten zitten ('s nachts), en de verbindingdinges in de PS3 steken. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 mijn wishlist is dat er ook DLC op de Playstation 3 komt!! Daar ga ik volkomen in mee! Laat ons PS3'ers niet in de steek Rockstar ben ik helemaal met je eens maar denk je echt dat rockstar sony in de steek laat kijk waar het groot mee is geworden niks anders dan playstation Ik heb even een vraagje heb een playstation3 en heb hem niet aangesloten op internet. Kan ik die content (als de content er voor de playstation komt) op een andere manier dowloaden en op ps3 zetten? denk niet dat dat komt extra content moet je een beetje zien als een update en wtf is er onrealistisch aan vliegtuigen ik hoop gewoon een nieuw eiland met allemaal nieuwe winkels groot savehouse een militaire basis met leger rhinos en hydras dan de 6 ster het leger wordt meer betreedbare gebouwen alle merken in het spel bvd etenwinkels waar je niet in kan actief maken en kleding wilkels zoals binco meer side missions zoals pizza koerier en ambulance meer activieteiten en als ze nou heel erg slim zijn he kijken ze naar saints row 2 en alle extra mogelijkheden daaruit ook in gta stoppen wat kan saints row dan nog:D Reageren
chrisie-boy Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 ik wil graag een Gewone buffalo gewoon als civilian versie;) een witte graag:) Reageren
Fruitcake Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 De minigun van San Andreas met oneindige munitie voor diegene die het spel 100% uit hebben. En dat je het bubbelbad in het savehuis van Playboy X eindelijk kan gebruiken met een vriendin Reageren
Destilios Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 De minigun van San Andreas met oneindige munitie voor diegene die het spel 100% uit hebben.En dat je het bubbelbad in het savehuis van Playboy X eindelijk kan gebruiken met een vriendin Ja en dan ook nog gebruik kunnen maken van de pooltafel (die staat daar nu een beetje nutteloos in dat huisje) Reageren
Fruitcake Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Ja en dan ook nog gebruik kunnen maken van de pooltafel (die staat daar nu een beetje nutteloos in dat huisje) Die kan je gebruiken met vrienden. Is zelfs beter dan de andere. Je moet die is gebruiken met een vriendin, dan kan je haar niet meer naar huis brengen Hoopte dat dit was opgelost in de patch, maar helaas Bewerkt: 24 juni 2008 door Fruitcake Reageren
rutgerk Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Het zou wel übervet zijn als de downloadbare content Amsterdam of Rotterdam zou bevatten. Het klinkt niet echt logisch, maar: - Liberty City is New York oftwel Nieuw Amsterdam - Je hebt een gebied dat Rotterdam ... heet - Sommige missies heten Holland .... - Je hoort mensen op straat soms Nederlands praten Dussuh waarom dan niet een Nederlandse stad? Wat zou ik dan allemaal willen: - Uiteraard de wallen - Grachtengebied - De Dam waar je 100.000 en 1 flying rats (duiven) af kan knallen - Nederlandse snackbars, als Friet van Piet, Frikandel van Nel - Nederlandse auto's als Spyker, Wiesmann, Donkervoort - Nederlandse vrachtwagens als DAF 95 XF, CF, LF - en nog wel meer dingen die ik zo snel ff niet kan verzinnen Dan ben ik echt een gelukkig man ps. het enige nadeel is dat de politie zoekrijden of afknallen wel erg gemakkelijk wordt maar zoals Cruijff zou zeggen: elk nadeel hep zo zun voordeel Reageren
Destilios Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Het zou wel übervet zijn als de downloadbare content Amsterdam of Rotterdam zou bevatten.Het klinkt niet echt logisch, maar: - Liberty City is New York oftwel Nieuw Amsterdam - Je hebt een gebied dat Rotterdam ... heet - Sommige missies heten Holland .... - Je hoort mensen op straat soms Nederlands praten Dussuh waarom dan niet een Nederlandse stad? Wat zou ik dan allemaal willen: - Uiteraard de wallen - Grachtengebied - De Dam waar je 100.000 en 1 flying rats (duiven) af kan knallen - Nederlandse snackbars, als Friet van Piet, Frikandel van Nel - Nederlandse auto's als Spyker, Wiesmann, Donkervoort - Nederlandse vrachtwagens als DAF 95 XF, CF, LF - en nog wel meer dingen die ik zo snel ff niet kan verzinnen Dan ben ik echt een gelukkig man ps. het enige nadeel is dat de politie zoekrijden of afknallen wel erg gemakkelijk wordt maar zoals Cruijff zou zeggen: elk nadeel hep zo zun voordeel dat is niet waar liberty city is new rotterdam en in real life klopt het wel dat new york officieel new amsterdam heette vroeger ja Reageren
frankyyguy Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik heb even een vraagje heb een playstation3 en heb hem niet aangesloten op internet. Kan ik die content (als de content er voor de playstation komt) op een andere manier dowloaden en op ps3 zetten? Downloaden zonder internet verbinding, gaat nogal moeilijk. Dus het is niet mogelijk om hem via je computer te dowloaden en dan via een usb stick op de playstation te zetten? nee, want downloaden kan alleen via playstationstore/marketplace hier kun je alleen heen via je "Console" Reageren
Hackman Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Hier mij wishlistje: Meer missies Meer zeimissies Meer mogelijkheden Aan een wagen hangen zoals in Truck Hustle Meer dingen om met vrienden naartoe te gaan Downloadbare content voor Ps3 En nog veel meer! Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 f16 politie motors huizen te koop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.