Arthis Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Hee, ik heb een tut van een ander forum gevolgd en dit is mijn resultaat: Ik zou graag horen wat jullie ervan vinden Edit: De tekst vind ik inderdaad echt het moeilijkste gedeelte van een signature, ook nu weer Bewerkt: 27 mei 2008 door Arthis Reageren
KJF Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Een mooie, heerlijke en simpele sig, een leuke achtergrond met mooie effecten, je tekst is niet te erg, en je render is goed ingeblend. 9/10 Reageren
Daan007 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Je hebt een goeie signature gemaakt Arthis. De kleuren van de achtergrond heb je goed gekozen. Het blokkerige pixel effect is ook erg leuk. Enigste minpuntje vind ik de tekst. Ik weet zelf ook hoe moeilijk het is, maar deze vind ik echt heel slecht uitgekozen. Ik zou bijvoorbeeld de font Centery Gothic nemen. En dan de kleuren van Justin's shirt, het blauwe shirt. Als de daar nog even aan werkt heb je een mooie sig. Tot nu toe krijg je 72%. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Een erg mooie sig! De achtergrond heeft een erg mooie kleur,en de blokjes zijn erg leuk! Alleen de tekst vind ik ook wat minder. 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.