Jump to content

Three Leaf Clover


lumpstur

Recommended Posts

Beste leden,

ik ben momenteel bij de missie Three Leaf Clover, ik heb al op het forum de zoekfunctie gebruikt maar niks gevonden.

Ik heb de missie al 3x geprobeerd maar het lukt maar niet..

Zodra ik het geld heb en naar buiten moet en een steegje in ga word ik afgeknald, ik heb volle armor en health.

Wat nu?? Hoe kan ik zorgen dat t wel lukt, ik zoek volle dekking maar t baat maar niet

Alvast bedankt

GR

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

ik ben momenteel bij de missie Three Leaf Clover, ik heb al op het forum de zoekfunctie gebruikt maar niks gevonden.

Ik heb de missie al 3x geprobeerd maar het lukt maar niet..

Zodra ik het geld heb en naar buiten moet en een steegje in ga word ik afgeknald, ik heb volle armor en health.

Wat nu?? Hoe kan ik zorgen dat t wel lukt, ik zoek volle dekking maar t baat maar niet

Alvast bedankt

GR

nou je moet goeie wapens hebben en rocket launcher helpt als eerste schot want dan gaan er veel dood ik zou daarna een machine geweer gebruiken.

suc6 het lukte mij in 1x was best makkelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Tips:

- Gebruik armor en granaten

- Probeer zo veel mogelijk dekking te zoeken

- Probeer polititieagenten te headshotten

- Ga naar de Pay N Spray als je moet ontsnappen op het laatste

Als je het echt niet lukt kan je nog altijd op wikigta kijken.

Bewerkt: door Jericho
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de bank hebt overvallen, ren al schietend en dekking zoekend een weg langs de politie en duik steegjes in. Soms komt er een helikopter boven je vliegen. Vlugt zo snel mogelijk naar de metro. In de metro zijn ook politie agenten. Spring op de metrolijn, als Packie het zegt. Ga omhoog door een luik. Nu heb je 3 ster politie. Steel een auto, en rijdt uit de cirkel. Ook kan je naar de Pay 'n' Spray gaan, alleen dan moet je geen politie auto nemen. Zorg dat, als je naar de Pay 'n' Spray gaat, de politie je niet ziet. Zo ben je van de politie af.

Tips:

  • Full health
  • Full armor
  • Veel ammo
  • Zoek dekking
  • Ga naar de Pay 'n' Spray (geen politie auto!)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

ik ben momenteel bij de missie Three Leaf Clover, ik heb al op het forum de zoekfunctie gebruikt maar niks gevonden.

Ik heb de missie al 3x geprobeerd maar het lukt maar niet..

Zodra ik het geld heb en naar buiten moet en een steegje in ga word ik afgeknald, ik heb volle armor en health.

Wat nu?? Hoe kan ik zorgen dat t wel lukt, ik zoek volle dekking maar t baat maar niet

Alvast bedankt

GR

niet om lullig te doen....

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...ree+leaf+clover

Link to comment
Delen op andere websites

waar zit je ergens vast?

is het voor de drie sterren kwijd te geraken want de missie is niet heel moeilijk wat ze hier soms zeggen :7.

de tweede keer is hij bij gelukt gewoon goed coveren,schieten.

mischien ook handig is een rocketlaunher voor die helicopter maar is niet noodzakelijk.

voor de politie afteschudden veel binnenwegen nemen granaten gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

ik ben momenteel bij de missie Three Leaf Clover, ik heb al op het forum de zoekfunctie gebruikt maar niks gevonden.

Ik heb de missie al 3x geprobeerd maar het lukt maar niet..

Zodra ik het geld heb en naar buiten moet en een steegje in ga word ik afgeknald, ik heb volle armor en health.

Wat nu?? Hoe kan ik zorgen dat t wel lukt, ik zoek volle dekking maar t baat maar niet

Alvast bedankt

GR

niet om lullig te doen....

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...ree+leaf+clover

niet om lullig te doen, dat gaat over snowstorm

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

ik ben momenteel bij de missie Three Leaf Clover, ik heb al op het forum de zoekfunctie gebruikt maar niks gevonden.

Ik heb de missie al 3x geprobeerd maar het lukt maar niet..

Zodra ik het geld heb en naar buiten moet en een steegje in ga word ik afgeknald, ik heb volle armor en health.

Wat nu?? Hoe kan ik zorgen dat t wel lukt, ik zoek volle dekking maar t baat maar niet

Alvast bedankt

GR

niet om lullig te doen....

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...ree+leaf+clover

niet om lullig te doen, dat gaat over snowstorm

Als je de woorden in de goede volgorde leest, moet je eruit komen volgens mij. Trouwens wat een bijzondere titel heeft dat topic dan. Vindt het wel best zo. Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

iedereen bedankt voor de tips, heb de missie gehaald, opzich was het toch een eitje maar ik knalde 1x me eigen mannetje dood :S en zocht niet voldoende dekking.

Nogmaals bedankt en slotje svp.

Link to comment
Delen op andere websites

IK had hem in 2 keer. Eerste keer had ik geen armor dus ging nie echt goed :duh: Maar tweede keer was simpel. Gewoon agentjes afknallen totdat die gasten weer verder renden.En goed dekking zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

.Koop armor voor je de missie start

.Koop genoeg ammo

.Probeer zoveel mogelijk in dekking te blijfen

.Gebruik ook blind vuren in dekking

.Probeer de politie in het hoofd te schieten

.Vermoord de politie allemaal voordat je door rent

EDIT: te laat maar ja toch handig :puh:

Bewerkt: door snowguard3
Link to comment
Delen op andere websites

Aan het eind van de level heb je nog maar 3 wanted sterren over. Als je lawchick belt (als het tenminste je vriendin is) dan kan zij die laatste 3 sterren voor je wegpoetsen. Dat scheelt ook weer tijd. De truck is inderdaad rustig de level doorlopen. Dat wil zeggen, vaak dekking zoeken en de steegjes opzoeken, dan is deze level niet al te moeilijk . :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...