mdgNL Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Het is geen missie maar ik heb gehoort dat je winkels kan overvallen maar als ik dan met me jachtgeweer op hun kop richt dan rennen ze altijd de deur uit :S iemand die me kan helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Je moet gewoon naar de kassa gaan en dan verschijnt er wel wat in de boven hoek bijv: Press LB to open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lumpstur Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Foute topic-categorie Ga naar een winkel/restraurant waar je binnen kan. Loop op je gemak naar de kassa en schiet die gast neer is natuurlijk leuker en ga naar de kassa, dan druk je op L1 (bij ps3) en peer je hem want je krijgt politite, 1 ster, op je af. Overval eens de kledingzaak in Alponquin in het zuiden, lekker veel $$$$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Foute topic-categorie Ga naar een winkel/restraurant waar je binnen kan. Loop op je gemak naar de kassa en schiet die gast neer is natuurlijk leuker en ga naar de kassa, dan druk je op L1 (bij ps3) en peer je hem want je krijgt politite, 1 ster, op je af. Overval eens de kledingzaak in Alponquin in het zuiden, lekker veel $$$$ Bij zo'n wasserette krijg je maar 78 $ maar je krijgt wel geen ster als je tijdig vertrekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mdgNL Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Oké bedankt maar waar zou ik dit topic dan moeten plaatsen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mdgNL Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 als ik overval wil doen gebeurt er niks bij die kassa en als ik bij dat poppetje L1 druk dan krijg ik een burger ofsow en perseus kan ik niet overvallen (geen kassa) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.