Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Na een lange tijd heb ik maar weer eens iets gemaakt:

naamloos1gz5.gif

Zelf ben ik er niet helemaal tevreden over, dus graag wat tips en rates ;)

Geplaatst:
Na een lange tijd heb ik maar weer eens iets gemaakt:

naamloos1gz5.gif

Zelf ben ik er niet helemaal tevreden over, dus graag wat tips en rates ;)

ik vind deze persoonlijk bijna helemaal niet mooi :O

je achtergrond is goed gelukt, alleen vind ik het blauw niet echt passen bij de render.

en nu we het toch over je render hebben vind ik deze niet genoeg ingeblend.

ik vind de tekst ook niet zo mooi.

4/10

Geplaatst:

Ik vind het ook niet zo'n mooie signature. Doordat je 3 verschillende fonts hebt gebruikt ziet het er allemaal wat rommelig uit. De blauwe achtergrond past ook totaal niet bij de simpel opgeplakte render. Je had de render beter wat kleiner kunnen maken zodat je er meer van ziet. Nu zie je alleen het hoofd. Als je ook het lichaam ziet en het shirt van Barcelona, het blauwe, past het al iets meer bij de render. Misschien is het ook een idee om een andere afbeelding van Thierry erin te doen en daarvan de opacity op 30% zetten. Daardoor krijg je iets meer opvulling.

Geplaatst:

Ik vind dit geen mooie sig.

De render is niet goed ingeblend,en ik ben het ook helemaal met KJF eens.

Achtergrond heeft geen mooie kleur,en de tekst had van mij in een lettertype gemogen.

5/10

Geplaatst:

Ik ben het met bovenstaande meningen eens; het is echt geen signature. Het is gewoon een brushe achtergrond met een opgeplakte render die niet goed geplaatst is en wat tekst.

Ik vind dit echt geen signature voor een oprichter van een GFX-site. Als je zo'n site opricht moet je wel een beetje met PS kunnen omgaan en dat laat deze signature niet zien.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind dit echt geen signature voor een oprichter van een GFX-site. Als je zo'n site opricht moet je wel een beetje met PS kunnen omgaan en dat laat deze signature niet zien.

Ik wel dan :$?

Signature:

Wat de meeste al hebben gezegd: Het is gewoon een gebrusht achtergrond met een render erop, die niet eens is ingeblend. Maar de render is wel mooi uitgeknipt. Je hebt 3 verschillende lettertypes gedaan, wat totaal niet mooi is.

Rate: 4/10

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

sorry, maar het was niet mijn bedoeling om dit topic te bumpen :$

Ik wilde eigenlijk die van Halo bumpen, maar ik vind deze sig zelf ook niet mooi. Van mij mag dit hele topic worden verwijderd :7 Dan haal ik hem ook van mijn PC en vergeet ik dat ik dit ooit heb gemaakt :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...