Jump to content

mods en savegames

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

ik heb mods gedownload en savegames

maar in welke map van gta moet ik het plaatsen ?

als je me kunt helpen zou dat fijn zijn

msn : ---

Bewerkt: door -Matthijs-
Emailadres verwijderd.
Geplaatst:
Hallo,

ik heb mods gedownload en savegames

maar in welke map van gta moet ik het plaatsen ?

als je me kunt helpen zou dat fijn zijn

msn : ---

savegames plaats je in de map User Files.

die standaard staat in: mijn documenten op de C schijf, hier vind je een map ( ben naam even vergeten, maar dat is wel duidelijk). en voor de mods heb je een mod tool nodig, wat ik aanraad is de IMG-Tool, kijk even in het Modding fora, er is daar ergens informatie over de IMG Tool te vinden.

hopelijk heb ik je genoeg op weg geholpen.

Geplaatst:

Let er wel op dat als je modificaties installeert die de bronbestanden aanpassen je niets meer zult hebben aan de savegames die je gedownload hebt. De meeste savegames die je kan downloaden zijn zonder modificaties gehaald. Als je een mod installeert loop je het risico dat je alsnog eerst het spel zal moeten spelen om op hetzelfde niveau te komen van de savegames die jij gedownload hebt. :7

Geplaatst:

voor mods moet je IMG tool 2.0 hebben en voor savegames moet je naar mijn documenten (vista documenten) en dan GTA San Andreas User Files en plaats daar de savegame LET WEL OP dat de savegame voor v1 of v2 moet zijn een v1 savegame werkt niet op v2 start de game op ga naar savegames en dan je savegame laden. hopelijk heb ik je goed geholpen

Geplaatst:

He ik had een vraag ik heb zelf een mod gemaakt en het gaat dan om kelding maar ik vraag me af: hoe kan je de kleding zeg maar zo gedetailleerd mogeljik houden, want de .tga die ik later toevoeg aan de .txd is nog alles scherp maar in het spel niet meer.

Dit is het plaatje waar het om gaat. ik heb dat pak gemaakt maar mijn ontwerp is dus veel gedetaillerder als hoe het er daarna ingame uitziet.

Anyone?

Groetjes Rik

post-92312-1212774848.jpg

Geplaatst:

Zet je resolutie op 1280x1024x32.

Options > Display Setup > Advanced > Resolution

Tenminste, als je grafishe kaart dat aan kan. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...