Vegeta Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Bij sa multiplayer hoe moet je bij iemand achterop zijn moter zitten of bij iemand in zijn auto zodat jij niet de bestuurder bent maar de drive-by er ??? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Dit was geloof ik de knop 'G'. Paar keer drukken en hij gaat naar een passagiersplaats. Reageren
Ymosky Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 klopt als een zwerende vinger! als je bij een voertuig staat en je druk G dan stap je op een pasagiersplaats. Tenzij dat voertuig tuig geen pasagiersplaats heeft natuurlijk. Als je in/op een voertuig zit als passagier kun je door H te drukken uit het raampje hangen om te schieten. (Mits je het juiste wapen bij je hebt) Let op: Het drive-by is alleen wel in sommige servers verboden, of uitgeschakeld. btw, nog een leuk trucje: Als je in een voertuig zit als pasagier zonder bestuurder erbij ben je onkwetsbaar doordat het gezien word als "leeg" voertuig. Je kunt dus niet doodgeschoten worden. Ook hierbij wel weer opletten!!: sommigen zien het als bug-misbruik. Reageren
Vegeta Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ohh bedankt ghostride en ymosky met jullie tips !! Reageren
cavorpa Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 hoe moet je regristreren bij san andreas multiplayer Reageren
Juwayri Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Dat is verschillend per server. Meestal kun je dat zien in /help en/of /commands Meestal is het /register password Bewerkt: 14 juni 2008 door Juwayri Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik heb ook even een vraagje, Ik heb ook even een vraagje, Omdat ik met een gevecht een hydra wou gebruiken. Maar geen numpad heb (laptop) heb ik wat gekloot met. Mn Controls. En nu heb ik een probleem, Mn hydra toets is nog steeds niet goed. Maar ik kan niet meer, als ik in een voertuig zit. Naar links en naar rechts. Kunnen jullie even kijken? In de bijlage zit een screen . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Ik heb ook even een vraagje,Ik heb ook even een vraagje, Omdat ik met een gevecht een hydra wou gebruiken. Maar geen numpad heb (laptop) heb ik wat gekloot met. Mn Controls. En nu heb ik een probleem, Mn hydra toets is nog steeds niet goed. Maar ik kan niet meer, als ik in een voertuig zit. Naar links en naar rechts. Kunnen jullie even kijken? In de bijlage zit een screen . Oh dan moet je even dat wat je al heb aangeklikt wijzigen door een knop in te drukken die je wilt gebruiken om een Hydra uit te schakelen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik heb ook even een vraagje,Ik heb ook even een vraagje, Omdat ik met een gevecht een hydra wou gebruiken. Maar geen numpad heb (laptop) heb ik wat gekloot met. Mn Controls. En nu heb ik een probleem, Mn hydra toets is nog steeds niet goed. Maar ik kan niet meer, als ik in een voertuig zit. Naar links en naar rechts. Kunnen jullie even kijken? In de bijlage zit een screen . Oh dan moet je even dat wat je al heb aangeklikt wijzigen door een knop in te drukken die je wilt gebruiken om een Hydra uit te schakelen. Ik weet welk ding (hoe het heet) ik moet indrukken om de hydra sneller te laten gaan Reageren
Ymosky Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 volgens mij gaat het om de laatste vier dingen in je screen. Namelijk special- ctr left, right, up en down. Ik zou proberen special left en right te vervangen door de links en rechts pijltjestoetsen. Je kunt dan sturen met A en D en links en rechts kijken met je pijltjestoetsen. Daarna Special Ctrl Up en Down vervangen door de "," en "." Dan kun je als het goed is de straalbuizen van je hydra bewegen met de , en . Reageren
JeGe Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 klopt als een zwerende vinger!als je bij een voertuig staat en je druk G dan stap je op een pasagiersplaats. Tenzij dat voertuig tuig geen pasagiersplaats heeft natuurlijk. Als je in/op een voertuig zit als passagier kun je door H te drukken uit het raampje hangen om te schieten. (Mits je het juiste wapen bij je hebt) Let op: Het drive-by is alleen wel in sommige servers verboden, of uitgeschakeld. btw, nog een leuk trucje: Als je in een voertuig zit als pasagier zonder bestuurder erbij ben je onkwetsbaar doordat het gezien word als "leeg" voertuig. Je kunt dus niet doodgeschoten worden. Ook hierbij wel weer opletten!!: sommigen zien het als bug-misbruik. Ymo, dit klopt niet. Je kunt nog steeds doodgeschoten worden Reageren
Ymosky Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Weet ik niet, in 0.2.2 R3 zal het denk ik minder goed werken. Met 0.2.2 was je vrijwel onkwetsbaar, al zal er vast wel een manier zijn geweest om iemand alsnog af te maken. Ik heb het met DP wel is getest met minigun, rocket launcher, bommen en mezelf laten ontploffen zonder resultaat Reageren
JeGe Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ook in de voorafgaande versies kon je de passagier door het raam (vrij ver bovenaan het raam) zij zijraam en door de bovenkant van het dak (het stukje boven de passagier) dood schieten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.