Robin2130 Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Nou weet ik nog steeds niet of die link van mijn post een goeie voeding is voor mijn pc... Ja die voeding moet gewoon kunnen Leuke voeding voor niet al te veel geld Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Ik keek er nog eens op en nou staat er een bericht van iemand, dat die voeding weer heel slecht is met warmte afvoeren en lawaai maken... Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) *Bump* Na lange tijd wil ik toch voor voeding gaan die Kraay me heeft aangeraden (zie post van hem hieronder). Aangezien ik nu genoeg geld heb. Ik wou alleen nog even weten, is het niet te moeilijk voor mij om hem aan te sluiten? Werkt hij dan meteen en moet ik na aansluiting niet allerei dingen in de Bios ofzo veranderen? Want op dat gebied kan ik echt een nerd zijn En kan ik er met deze voeding ook zeker van zijn dat hij goed in mijn pc past? (zie gegevens op eerste pagina door mij gepost in dit topic) Goed merk? Hij staat bij 'diversen' en ik zie er geen merk bij staan . Besef wel dat een voeding een van de belangrijkste dingen in je PC is, als daar iets niet goed mee gaat, heb je kans dat je gedag kunt zeggen tegen de rest van je PC.Als je écht een stille PSU wilt, zou ik bijvoorbeeld de Seasonic nemen, deze staat op silentpcreview.com op een redelijk hoge plek(klik ik maar is op en zoek hem op bij 400W+). Hij is wel iets prijziger, namelijk €69,-. En je moet het natuurlijk helemaal zelf weten Edit: Ik ben via PB verder geholpen door Kraay. Heb inmiddels de voeding die hij mij heeft aangeraden. Alles werkt nu perfect en mijn pc is nu veel stiller dan ooit tevoren! Bewerkt: 21 juni 2008 door Global Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.