UlimateGTAFAN Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Hallo, Is het mogelijk om gta IV ook op de xbox 360 te installeren net als op de PS3? Alvast bedankt Bewerkt: 26 mei 2008 door UlimateGTAFAN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Nee dit is niet mogelijk. Dit is van te voren aangegeven door RockStar zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
UlimateGTAFAN Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Hallo,Is het mogelijk om gta IV ook op de xbox 360 te installeren net als op de PS3? Alvast bedankt Ok,jammer had een tijdje terug een keer gelezen dat het voor de xbox 360 ook kon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Er zou mss nog een Spring update komen die deze mogelijkheid featured. Maar de update bleek enkel een roddel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Maar wat zou de nut ervan zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Maar wat zou de nut ervan zijn? kortere laadtijden, minder pop-up dat soort dingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Het kan zijn dat ik met een speciale update van de PS3 in de war ben, maar toen ik voor het eerst GTA IV in mijn Xbox 360 stopte, kon ik wel voor een kleine installatie/update kiezen. Dit heb ik dan ook gedaan. Ik heb echter wel gehoord, dat dit bij de Xbox 360 Arcade niet mogelijk is, maar bij de Premium en Elite is zo'n kleine instalatie dus wel mogelijk. Maar nogmaals: ik weet niet of dit om de instalatie gaat waar de topicstarter het over heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Het kan zijn dat ik met een speciale update van de PS3 in de war ben, maar toen ik voor het eerst GTA IV in mijn Xbox 360 stopte, kon ik wel voor een kleine installatie/update kiezen. Dit heb ik dan ook gedaan.Ik heb echter wel gehoord, dat dit bij de Xbox 360 Arcade niet mogelijk is, maar bij de Premium en Elite is zo'n kleine instalatie dus wel mogelijk. Maar nogmaals: ik weet niet of dit om de instalatie gaat waar de topicstarter het over heeft. Dit had ik ook, was een patch die je perse moest installeren, dit heb je soms met bepaalde spellen. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 (bewerkt) Er zou mss nog een Spring update komen die deze mogelijkheid featured. Maar de update bleek enkel een roddel er kwam geen spring update voor 360 had ik op tweakers gelezen volgensmij EDIT: Oops had je post niet helemaal goed gelezen.. srry voor mijn reactie.. Bewerkt: 28 mei 2008 door Destilios Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boesh Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 Het kan zijn dat ik met een speciale update van de PS3 in de war ben, maar toen ik voor het eerst GTA IV in mijn Xbox 360 stopte, kon ik wel voor een kleine installatie/update kiezen. Dit heb ik dan ook gedaan.Ik heb echter wel gehoord, dat dit bij de Xbox 360 Arcade niet mogelijk is, maar bij de Premium en Elite is zo'n kleine instalatie dus wel mogelijk. Maar nogmaals: ik weet niet of dit om de instalatie gaat waar de topicstarter het over heeft. Ik kreeg geen bericht dat ik een update moest doen of iets dergelijks. Vreemd, maar het zou wel handig zijn als je wat kan instaleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.