Sasuke Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Ik heb dus een klein filmpje gedownload, wil hem afspelen met Windows Media Player ( die het inmiddels alweer doet ). Dan krijg ik alleen het geluid te horen i.p.v geluid & beeld. Weet iemand raad ? b.v.d
Ken-D Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 waarschijnlijk is het een Avi file. Download een Divx Codec op www.divx.com
-Niels- Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 dan kom ik nog ff met een simpele vraag er tussen door is die Divx code er dan ook voor om andere dvd's af te laten spelen..? want ik heb het probleem dan stop ik een DVD in men computer en dan vraag hij om een codec, ofzo? is Divx dan ook daar voor te gebruiken? alvast bedankt
TwIsTeD Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 ja ik geloof het wel. ik had laats een dvd gedownload en die kon ik met divx wel afspelen. greetz joost
Ewoud Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 (bewerkt) Dit is illegaal. Als je een dvd download moet je niet gaan vragen hoe je hem kan afspelen he. Badman heb je wel een dvd player in je pc Bewerkt: 2 maart 2005 door ewoud
The Godfather Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Hayate heeft inmiddels zijn antwoord vertelde hij mij. en we gaan hier GEEN warez request van maken. bij deze een slot
Recommended Posts