Jump to content

hulp met audio!

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

ik heb een probleempje... ik had mijn eigen spraak opgenomen via geluid opnemen onder het tabblad bureau-accesoires --> entertainment. toen kreeg ik een wma file... toen heb ik m geconvert naar een mp3 file via switch,

toen wou ik dus het bestandje in user files zetten om mezelf op de radio te horen (en vervolgens een eigen radiostation te maken maar dat doet er niet toe) alleen nu doet ie t niet :S ik heb al gedrukt op scan enzo maar hij doet t niet... andere normale liedjes doen het gewoon wel! 4

kan iemand me helpen?

Geplaatst: (bewerkt)

Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel nummers jij geselecteerd hebt om af te spelen met User Tracks. Als je 500 nummers selecteert + jou eigen gemaakte mp3 heb je natuurlijk kans dat je vrij lang moet wachten voordat jou mp3 überhaupt wordt afgespeeld. Je zou kunnen proberen om alleen jou mp3 te selecteren voor User Tracks en het dan nog eens te proberen. Succes ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst: (bewerkt)

5 nummers maar.. nee heb ik al geprobeert.. wel hapert hij erg voordat het ''normale liedje'' begint.. misschien doe ik iets verkeerd?

Bewerkt: door mastala
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Even 1 tip die ik je kan geven.

Als je op F5 drukt skipt hij de song die je op dat moment luistert ;) (Werkt alleen bij de User tracks)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...