Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hej allemaal,

ik ben geloof ik bijna op het einde en ik moet weer de hoods terug nemen

moet dit bij alle gebieden of wat is hier precies de bedoeling van

groeten tante:)

Geplaatst:
Om de missie End of the Line te starten, moet je minstens 35% van de gang gebieden overgenomen hebben. De overige gebieden kan je later voor je plezier ook overnemen. Lees hier meer daarover.

hoe kan ik zien dat ik35 %heb overgenomen ik meot deze missie met mijn broer doen in het spel

Geplaatst: (bewerkt)
hoe kan ik zien dat ik35 %heb overgenomen ik meot deze missie met mijn broer doen in het spel

Waarschijnlijk ben je bij één van de laatste missies in het spel, ongeveer drie van de laatste missies moet je met je broer doen. Het zou dus handig zijn als je even vertelde bij welke missie je precies bent. In de missie staat als het goed is duidelijk beschreven hoe het moet en wat je precies moet overnemen.

Op WikiGTA hebben we een speciaal missie-overzicht. Dit is een overzicht van alle missies uit San Andreas. Je kunt deze hier vinden. Kijk even bij welke missie je bent en klik hem aan in het missie overzicht. Hij staat als het goed is ergens helemaal onderaan. Volg duidelijk de instructies die de pagina beschrijft en dan zal het vanzelf lukken. Mocht het dan nog niet lukken, raad ik je aan nog eens te posten met uiteraard de naam van de missie.

Om te kijken aan hoeveel procent je de gang-gebieden hebt overgenomen raad ik je aan even naar je stats te kijken. Deze kun je vinden door het spel op pauze te zetten en vervolgens naar je stats te gaan. Maar ga eerst maar even kijken bij welke missie je bent en volg de instructies op WikiGTA, dan zal het moeten lukken.

Bewerkt: door Jay;
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Een klein tipje als je hoods gaat overnemen; die aan de rechterkant zijn grote stukken gebied die je in een paar keer allemaal hebt, ik bedoel, dat je met 1 (gelukte) aanval al een groot deel van hood gaat terughebben:)

succes!

Geplaatst:
Een klein tipje als je hoods gaat overnemen; die aan de rechterkant zijn grote stukken gebied die je in een paar keer allemaal hebt, ik bedoel, dat je met 1 (gelukte) aanval al een groot deel van hood gaat terughebben:)

succes!

Die linkse van Santa Maria Beach zijn ook groot. ;)

Maar dit is topic kicken, en dat word hier niet zo heel er gewardeerd als iemand dat doet. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...