Jump to content

Geen missies meer!


eggie123

Recommended Posts

Ik heb net de missie ...The Holland Play gedaan en heb Playboy X vermoord[/font], nu krijg ik geen missies meer! hoe moet het nu verder.. ik heb Blow Your Cover gedaan en daarna alle missies van Playboy X en Dwayne (ik heb op het eerste eiland nog de maar 2 missies van Broucie gedaan moet nog Out of the closet en NO 1 maar krijg ik dan weer missies als ik dit heb gedaan hoe gaat het normaal na de de missie The Holland Play??

Bewerkt: door eggie123
Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is zul je een telefoontje krijgen van een voor jou nog onbekende persoon, die wordt in die missie bekend gemaakt. Mocht je die niet krijgen, raad ik je aan eens 'Out of the closet' te spelen, ik heb deze al gedaan (No. 1 nog niet) en kan dus al verder.

Iemand chanteert je onbekende opdrachtgever (in die missie noemt hij zijn naam, Francis McReary[/font]), en jij moet die persoon vermoorden. Ga naar het uitkijkpunt, waar wordt uitgelegd dat je de chanteur moet bellen, zodat je weet wíe je moet vermoorden. Vermoord hem, je krijgt 2 sterren wanted level. Schud die af, en rijd terug naar je opdrachtgever.

Vanaf hier zullen de missies weer een tijdje volgen, zonder telefoontjes (behalve bij het interview).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...