killerb01 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) ik ben mn paswoord van mn PS3 account vergeten. hoe kan ik dit terug opvragen??? toch al merci he sorry voor fout in titel Bewerkt: 26 mei 2008 door killerb01 Reageren
thug Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 normaal als je op aanmelden drukt staat er ergens wachtwoord vergeten? daar moet je op klikken volgens mij. Reageren
M4X Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) Normaalgesproken wordt je automatisch aangemeld, en als je al aangemeld bent kan je vrij simpel je wachtwoord wijzigen bij 'account beheer' volgensmij. Anders kun je eerst uitloggen, en (of als je nog niet ingelogd bent) kun je wachtwoord vergeten aanklikken. Nu krijg je een korte procedure waarna je wachtwoord naar je ingevulde emailadres verzonden wordt. Als je een fout emailadres hebt ingevuld dan zit er denk ik niets anders op dan heel goed denken of een nieuw account aanmaken. Hiervoor moet je eerst een nieuw Playstation account aanmaken, wat heel simpel is. Het enige nadeel van een nieuw PSN account is dat je al je vrienden kwijt bent, en je multiplayer data is ook verloren. Dit is alleen echt een groot probleem als je vaak multiplayer speelt. Bewerkt: 27 mei 2008 door M4X Reageren
killerb01 Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Normaalgesproken wordt je automatisch aangemeld, en als je al aangemeld bent kan je vrij simpel je wachtwoord wijzigen bij 'account beheer' volgensmij. Anders kun je eerst uitloggen, en (of als je nog niet ingelogd bent) kun je wachtwoord vergeten aanklikken. Nu krijg je een korte procedure waarna je wachtwoord naar je ingevulde emailadres verzonden wordt. Als je een fout emailadres hebt ingevuld dan zit er denk ik niets anders op dan heel goed denken of een nieuw account aanmaken. Hiervoor moet je eerst een nieuw Playstation account aanmaken, wat heel simpel is. Het enige nadeel van een nieuw PSN account is dat je al je vrienden kwijt bent, en je multiplayer data is ook verloren. Dit is alleen echt een groot probleem als je vaak multiplayer speelt. ik heb emailadres enzo allemaal juist ingevuld dus het moet lukke! merci he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.