Jump to content

ps3 paswooerd terug opvragen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben mn paswoord van mn PS3 account vergeten.

hoe kan ik dit terug opvragen???

toch al merci he

sorry voor fout in titel ^_^

Bewerkt: door killerb01
Geplaatst:

normaal als je op aanmelden drukt staat er ergens wachtwoord vergeten?

daar moet je op klikken volgens mij.

Geplaatst: (bewerkt)

Normaalgesproken wordt je automatisch aangemeld, en als je al aangemeld bent kan je vrij simpel je wachtwoord wijzigen bij 'account beheer' volgensmij. Anders kun je eerst uitloggen, en (of als je nog niet ingelogd bent) kun je wachtwoord vergeten aanklikken. Nu krijg je een korte procedure waarna je wachtwoord naar je ingevulde emailadres verzonden wordt. Als je een fout emailadres hebt ingevuld dan zit er denk ik niets anders op dan heel goed denken of een nieuw account aanmaken. Hiervoor moet je eerst een nieuw Playstation account aanmaken, wat heel simpel is. Het enige nadeel van een nieuw PSN account is dat je al je vrienden kwijt bent, en je multiplayer data is ook verloren. Dit is alleen echt een groot probleem als je vaak multiplayer speelt.

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:
Normaalgesproken wordt je automatisch aangemeld, en als je al aangemeld bent kan je vrij simpel je wachtwoord wijzigen bij 'account beheer' volgensmij. Anders kun je eerst uitloggen, en (of als je nog niet ingelogd bent) kun je wachtwoord vergeten aanklikken. Nu krijg je een korte procedure waarna je wachtwoord naar je ingevulde emailadres verzonden wordt. Als je een fout emailadres hebt ingevuld dan zit er denk ik niets anders op dan heel goed denken of een nieuw account aanmaken. Hiervoor moet je eerst een nieuw Playstation account aanmaken, wat heel simpel is. Het enige nadeel van een nieuw PSN account is dat je al je vrienden kwijt bent, en je multiplayer data is ook verloren. Dit is alleen echt een groot probleem als je vaak multiplayer speelt.

ik heb emailadres enzo allemaal juist ingevuld dus het moet lukke!

merci he _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...