dj peter Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ik ben met een mod voor de reclame borden bezig, Paar plaatjes maar hij werkt niet en ik heb geen idee waarom!? (andere mods lukt me zo) is het mapje http://www.filefactory.com/file/fa97d2/ Help word zeer gewaardeerd! Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Zijn de textures wel bmp formaat. Reageren
dj peter Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) Zijn de textures wel bmp formaat. png ik werk met txdworkshop inmidels de fout gevonden Bewerkt: 27 mei 2008 door dj peter Reageren
Puma Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Je hoeft de textures in de .txd niet op het formaat te houden zoals ze in de .txd staan, je kunt de texture ook gewoon met 300% vergroten zodat je veel gedetailleerdere textures ingame hebt... Reageren
dj peter Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Je hoeft de textures in de .txd niet op het formaat te houden zoals ze in de .txd staan, je kunt de texture ook gewoon met 300% vergroten zodat je veel gedetailleerdere textures ingame hebt... vet dat wist ik niet. ga ik meteen proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.