DeaQoN Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 ik ben nu met the decision bezig en heb voor revenge gekozen, ik heb iedereen op de boot vermoord en heb met de controllers die dingen open gemaakt, nu kom ik benenden op de boot en zijn die dingen dicht, en als ik weer naar die controllers ga dan doen ze het niet...:S[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Die luiken zouden gewoon open moeten blijven. Waarschijnlijk heb je daarom het verkeerde luik op het oog. Bij welk luik je precies moet zijn weet ik niet precies uit te leggen, maar ik kan me nog wel herinneren, dat ik in het begin ook bij het verkeerde luik stond. Loop daarom gewoon even rond de luiken en kijk welke open is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 En welke gedeelte is nu precies de EE, ik snap hem niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BcashGetMoney Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 je moet de luik helemaal achterin pakken het is niet de eerste je moet helemaal naar achtere lopen en erin springen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the max Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 En welke gedeelte is nu precies de EE, ik snap hem niet dit is geen EE, ik denk gewoon dat hij het in het verkeerde forum heeft gepost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.