Jump to content

Halfpipe ObjectID gezocht

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi,

Ik heb een korte maar belangrijke vraag: weet iemand hier het objectID van de halfpipe? Als je weet hoe ik hem in MTA Map Editor kan vinden, zou ik dat ook graag horen.

Ik heb inmiddels aan een HP gevonden, maar als je die plaatst krijg je er gezellig twee. Ik zoek er dus maar één :)

Ik heb ook een voorbeeld filmpje waar je het object goed ziet: Klikkerdeklik!

Kijk vanaf ongeveer 0:50

Alvast bedankt!

Supermonkey

Lodewijk

Geplaatst: (bewerkt)

Heej,

Ik heb het filmpje een paar keer gekeken, maar ik weet eigenlijk niet echt wel object je bedoeld.

Misschien dat je er even een screen van wilt maken?

EDIT: nog een keer bekeken, misschien bedoel je het object wat precies op 0:53 te zien is?

off-topic: wel een mooi filmpje!!

Bewerkt: door Ymosky
Geplaatst:

Nee, hij bedoeld die hele lange ketting van half-pipes die naar de berg lopen:

Ik heb inmiddels aan een HP gevonden, maar als je die plaatst krijg je er gezellig twee. Ik zoek er dus maar één smile3.gif

Dat bestaat niet, er is alleen een object met 2 halfpipes.

In het filmpje kan ook duidelijk zien dat daar die 2e halfpipes zitten. (Onder het linker pijltje in de volgende screen):

post-70241-1211836142.jpg

Dat is dus de enige mogelijkheid. (Object ID = 5400)

post-70241-1211836172_thumb.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Haha, nu je het echt zo aanwijst zie ik het inderdaad. Ik blijf het toch vreemd vinden, want op diverse andere servers dacht ik dus ook maar één HP te zien, en niet twee. Maarja, bedankt voor de reacties en ik kan lekker aan de slag ;)

Trouwens @ Sandra: welk programma gebruik je daar om het ObjectID weer te geven (en andere handige info)?

Bewerkt: door Supermonkey

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...