Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 ik heb nog nooit in san andreas een RC vortuig gezien weet iemand of ze bestaan in SA zo ja waar? want op de walkthrough (nu doet hij het niet meer) waren er RC voertuigen te zien bij SA voor degene die weet waar RC voertuigen zijn Alvast bedankt Reageren
Silverwing Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 In Zero zijn missie kun je alleen maar RC voertuigen hebben. Die van op de Walktrough zijn waarschijnlijk met ARMAX gedaan. RC voertuigen zijn dus nergens anders te vinden. Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 oke snik snik :blink: thanx Reageren
X-Zero Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 oke snik snik :blink: thanx wat wou je er anders mee doen. Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Lol trappen Politie's overhoop vliegen en bommen laten vallen op politie en met de wieken van een RC heli mens aan stukken hakken Reageren
Tmzom Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Kan je niet gewoon een voertuig kopen bij zero nadat je de missies hebt gedaan Reageren
X-Zero Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Kan je niet gewoon een voertuig kopen bij zero nadat je de missies hebt gedaan denk ik niet want anders wist ik het al ... Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Kan je niet gewoon een voertuig kopen bij zero nadat je de missies hebt gedaan denk ik niet want anders wist ik het al ... Maar denk jij dat je alles weet? Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Nadat je alle missies bij zero hebt gedaan kun je altijd met RC Vliegtuigjes vliegen voor noppes nada om busjes te destroyen , ga gewoon de winkel in en de rest lukt vanzelf Freek Reageren
Vinewood Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 de RC voertuigen kun je met armax spawnen de Zero missie's daar kan je ze alleen zien en besturen enz. ik heb ze al een keer met armax gespawnt ze rijden niet echt lekker het race karretje wel maar die heli kopter nou niet echt ook jammer is dat er geen top-fun bussen er niet zijn ze zijn er wel met Zero missie's dacht ik maarja leek me ook wel leuk als de top-fun bussen rond reden waren in vice city hele mooie bakken (nu nog mooier) waren goede bakken om te beuken. Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 als ik zie wat (in zero's missies) die rc voertuigen zijn denk ik dat er betere voertuigen zijn(hydra, racewagens, ....) Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 In Zero zijn missie kun je alleen maar RC voertuigen hebben.Die van op de Walktrough zijn waarschijnlijk met ARMAX gedaan. RC voertuigen zijn dus nergens anders te vinden. das niet helemaal waar je kan nog wel doen hoor bij dat gebouw van zero moet je in gaan en dan naar achter daar kan je het doen (aleen als je zero helemaal uit heb ) Reageren
Silverwing Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 In Zero zijn missie kun je alleen maar RC voertuigen hebben.Die van op de Walktrough zijn waarschijnlijk met ARMAX gedaan. RC voertuigen zijn dus nergens anders te vinden. das niet helemaal waar je kan nog wel doen hoor bij dat gebouw van zero moet je in gaan en dan naar achter daar kan je het doen (aleen als je zero helemaal uit heb ) Ja maar dat is alleen voor die busjes te vernietigen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.