Jump to content

Hulp gezocht bij kraken van de kluis

Recommended Posts

Geplaatst:

Met een domosbot moet je de kluis bij Armando kraken zoals jullie weten.

Maar hoe doe je dit?

Al heb je de kluis gevonden en je voert een code in verschijnen er 4 bollen welke is voor het eerste tweede derde en vierde cijfer?

Alvast bedankt voor jullie hulp

Geplaatst: (bewerkt)
Met een domosbot moet je de kluis bij Armando kraken zoals jullie weten.

Maar hoe doe je dit?

Al heb je de kluis gevonden en je voert een code in verschijnen er 4 bollen welke is voor het eerste tweede derde en vierde cijfer?

Alvast bedankt voor jullie hulp

Dit is de code: 8423[/font] daarna moet je de kluis in de fik steken.

Bewerkt: door WaRioRZ
Geplaatst:

Dank

Het is me inmiddels gelukt:)

Maar nu de volgende missie waar ik vast kom te zitten ook met Mendoza Light my Fire.

Mendoza komt achter jouw aan met een vlammenwerper! Kan je ergens schuilen? OF wat moet je doen?

Graag hulp!!!!!!!!

Geplaatst:
Dank

Het is me inmiddels gelukt:)

Maar nu de volgende missie waar ik vast kom te zitten ook met Mendoza Light my Fire.

Mendoza komt achter jouw aan met een vlammenwerper! Kan je ergens schuilen? OF wat moet je doen?

Graag hulp!!!!!!!!

Doe van te voren de Fire Fighter missies. Na het voltooien kun je tegen vuur, wat de vlammenwerper van de heer Mendez een onschuldig speeltje maakt. Zorg ook voor een M249 of een Minigun, daarmee heb je hem in een oogwenk neer. :)

• 1 maand later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb de missie met de vlammen werper simpel weg gedaan met een shotgun (tevinden op Marty's trailerpark)

Ik schoot op hem, en hij viel op de grond en toen bleef ik gewoon door schieten, zolang hij op de grond ligt is hij ongevaarlijk. Je hebt wel kans dat zijn mannen ook komen maar dan switch je gwn target met de linker en rechter pijltjes toets ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...