Jump to content

Huh?


kleut

Recommended Posts

Hoi,

Is er een manier dat Niko sneller slaat i.p.v dat hij half duwt en dus klappen krijgt en dood gaat?

En is er nergens een map waar je ziet waar een politieburo is enzo?

Bewerkt: door kleut
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst roep je de taxi (helpt meestal dat hij hem niet afpakt) Met PS3 roep je ene taxi met L1, xbox weet ik niet.

En daarna hou de knop waarmee je in een auto stapt 3 seconden vast.

@ hieronder: Sorry man! :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal volgens mij wel scheel zijn maar goed:

Ik lees overal dat je in een taxi, trein etc. kan! Maar hoe stap ik dan in zonder de auto te jatten??

Voor welke console?

Ik dacht dat je bij een taxi moest staan/laat stoppen, en dan LB/L1 moest drukken, dan stopt er een, en dan stap je gewoon in.

Greetz

Edit: Fuck, Kai is me voor :puh:

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Is er een manier dat Niko sneller slaat i.p.v dat hij half duwt en dus klappen krijgt en dood gaat?

En is er nergens een map waar je ziet waar een politieburo is enzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een manier dat Niko sneller slaat i.p.v dat hij half duwt en dus klappen krijgt en dood gaat?

Nee, er is geen speciale manier voor maar het gaat om je timing. Als je ziet dat hij een klap uit gaat delen, zorg dan dat je zelf niet aanvalt want dan wordt je geraakt. Blok of ontwijk de klap en val daarna zelf aan met een counter- of normale aanval.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een geweer proberen??

En als je het spel legaal hebt, heb je er gewoon een map bij gekregen waar dit allemaal opstaat ;)

Die grote map/plategrond in de doos?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een geweer proberen??

En als je het spel legaal hebt, heb je er gewoon een map bij gekregen waar dit allemaal opstaat ;)

Die grote map/plategrond in de doos?

In de hoes van het spel. Bij het boekje...

Link to comment
Delen op andere websites

Druk driehoekje of Y achter elkaar in met vechten dan zijn ze meedstal al neer na een paar combo's.

Of counteren of je pakt een mes of knuppel.

Link to comment
Delen op andere websites

:duh: als je gewoon het spel speeld word er al wel uitgelegd hoe je taxi's etc moet gebruiken en ook hoe je moet vechten dus speel eerst het spel maar eens en kijk dan ook eens op internet want het staat al wel genoeg uitgelegd...

Zelf heb ik trouwens ook nog een vraagje hoe moet ik eigenlijk lopen met dit spel ik kan er alsmaar niet achterkomen :?

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik trouwens ook nog een vraagje hoe moet ik eigenlijk lopen met dit spel ik kan er alsmaar niet achterkomen :?

Destilios.... Dat je niet kan lopen kan kloppen.... Dat is een fout die alleen in jou spel zit :engel:

Maar goed Distilios heeft wel gelijk. Alles wordt uitgelegd tijdens het spelen van de eerste missies.

Dus luister naar de goede raad van Distilios en begin opnieuw[/font] met GTA IV :Y

Bewerkt: door repbon
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een geweer proberen??

En als je het spel legaal hebt, heb je er gewoon een map bij gekregen waar dit allemaal opstaat ;)

Die grote map/plategrond in de doos?

Niet in de doos, maar in de zak :duh:

Tuurlijk in de "doos". Maar ik zou het tog een hoesje noemen ;)[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik trouwens ook nog een vraagje hoe moet ik eigenlijk lopen met dit spel ik kan er alsmaar niet achterkomen :?

is dat echt serieus?

zoja, gewoon geen X/A indrukken, dan loop je vanzelf...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...