Kloep Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 natuurlijk was dit niet serieus, hij maakte duidelijk dat er domme vragen werden gesteld.
Destilios Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 natuurlijk was dit niet serieus, hij maakte duidelijk dat er domme vragen werden gesteld. klopt was sarcatisch bedoeld
HoutwormNL Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 wat een onderwerp:p openbaar vervoer nu is het sneller slaan en nu gaat het over sarcasme
Jacky-2007 Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Ik begrijp de vraag niet helemaal, de topicnaam gaat over het openbaar vervoer, en vervolgens gaat de eerste post over het toepassen van excessief geweld op wellicht enigzins retro wijze... Misschien zou je in iets normaler nederlands kunnen proberen uit te leggen wat nu daadwerkelijk je vraag is? Verder denk ik dat de hiervoor gegeven tips je ook wel op weg helpen misschien!
Destilios Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Bedoel je sarcastisch ja uiteraard is dat hetgene wat ik bedoel Ik begrijp de vraag niet helemaal, de topicnaam gaat over het openbaar vervoer, en vervolgens gaat de eerste post over het toepassen van excessief geweld op wellicht enigzins retro wijze... Misschien zou je in iets normaler nederlands kunnen proberen uit te leggen wat nu daadwerkelijk je vraag is? Verder denk ik dat de hiervoor gegeven tips je ook wel op weg helpen misschien! nou eerst had hij ook een vraag over openbaar vervoer maar heeft dit later in een andere vraag veranderd
Jacky-2007 Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Bedoel je sarcastisch ja uiteraard is dat hetgene wat ik bedoel Ik begrijp de vraag niet helemaal, de topicnaam gaat over het openbaar vervoer, en vervolgens gaat de eerste post over het toepassen van excessief geweld op wellicht enigzins retro wijze... Misschien zou je in iets normaler nederlands kunnen proberen uit te leggen wat nu daadwerkelijk je vraag is? Verder denk ik dat de hiervoor gegeven tips je ook wel op weg helpen misschien! nou eerst had hij ook een vraag over openbaar vervoer maar heeft dit later in een andere vraag veranderd Ontzettende ...censuur! [/font]... Ik PB Dutchy3010 wel ff, mag van mij een slotje op! Dat werkt toch niet zo...
Dutchy3010 Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Aan de topicstarter het vriendelijke verzoek om niet de vraag te editten in de beginpost, omdat het daar onduidelijk van wordt. Aan de andere leden het verzoek om normaal te reageren. Omdat er al nogal wat spam hierin staat, en de vragen toch al lang beantwoord zijn:
Recommended Posts