Jump to content

Huh?


kleut

Recommended Posts

Ik begrijp de vraag niet helemaal, de topicnaam gaat over het openbaar vervoer, en vervolgens gaat de eerste post over het toepassen van excessief geweld op wellicht enigzins retro wijze... Misschien zou je in iets normaler nederlands kunnen proberen uit te leggen wat nu daadwerkelijk je vraag is? Verder denk ik dat de hiervoor gegeven tips je ook wel op weg helpen misschien! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je sarcastisch :eten:

ja ;) uiteraard is dat hetgene wat ik bedoel :schater:

Ik begrijp de vraag niet helemaal, de topicnaam gaat over het openbaar vervoer, en vervolgens gaat de eerste post over het toepassen van excessief geweld op wellicht enigzins retro wijze... Misschien zou je in iets normaler nederlands kunnen proberen uit te leggen wat nu daadwerkelijk je vraag is? Verder denk ik dat de hiervoor gegeven tips je ook wel op weg helpen misschien! :cya:

nou eerst had hij ook een vraag over openbaar vervoer maar heeft dit later in een andere vraag veranderd :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je sarcastisch :eten:

ja ;) uiteraard is dat hetgene wat ik bedoel :schater:

Ik begrijp de vraag niet helemaal, de topicnaam gaat over het openbaar vervoer, en vervolgens gaat de eerste post over het toepassen van excessief geweld op wellicht enigzins retro wijze... Misschien zou je in iets normaler nederlands kunnen proberen uit te leggen wat nu daadwerkelijk je vraag is? Verder denk ik dat de hiervoor gegeven tips je ook wel op weg helpen misschien! :cya:

nou eerst had hij ook een vraag over openbaar vervoer maar heeft dit later in een andere vraag veranderd :duh:

Ontzettende ...censuur! :puh: [/font]... Ik PB Dutchy3010 wel ff, mag van mij een slotje op! Dat werkt toch niet zo... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de topicstarter het vriendelijke verzoek om niet de vraag te editten in de beginpost, omdat het daar onduidelijk van wordt. Aan de andere leden het verzoek om normaal te reageren.

Omdat er al nogal wat spam hierin staat, en de vragen toch al lang beantwoord zijn: :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...