Jump to content

de laatste missie

tumaco

Recommended Posts

de laatste missie....62%

en ik heb gekozen om wraak te nemen

vervolgens moet je dan jimmy p vermoorden

het gaat allemaal goed tot je met die motor achter jimmy aan moet langs de kustlijn

ik begrijp niet echt wat ik moet doen ik rij hellemaal langs de kustlijn maar dan op een gegeven moment zie ik jacob met die helikopter boven me

maar snap de bedoeling niet waar moet ik dan over stappen in die helikopter of niet begrijp m echt niet heb m al 5x gedaan ofzo maar telkens kom ik niet verder

kan iemand het uitlegen vanaf het moment dat je op die motor achter Jimmy aan moet [/font]

HELP!!!!

Delen op andere websites

Antwoord op je vraag:

Nadat je de moter hebt gepakt rijd je langs de kustlijn om de helikopter bij te houden. Aan het eind van de kustlijn vlakbij de brug heb je een stunt (op het strand) die je moet nemen om je vast te klampen aan de helikopter en zo verder kunt gaan met de missie.[/font]

Delen op andere websites

is dat dan nog voor dat die drie of vier auto's de weg blokeren

aan de kant van het water ?

huh auto's?

je moet het strand volgen op een moment kom er een cirkel rond een jump en die jump moet je nemen dan zie je een cutscene

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...