tumaco Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 de laatste missie....62% en ik heb gekozen om wraak te nemen vervolgens moet je dan jimmy p vermoorden het gaat allemaal goed tot je met die motor achter jimmy aan moet langs de kustlijn ik begrijp niet echt wat ik moet doen ik rij hellemaal langs de kustlijn maar dan op een gegeven moment zie ik jacob met die helikopter boven me maar snap de bedoeling niet waar moet ik dan over stappen in die helikopter of niet begrijp m echt niet heb m al 5x gedaan ofzo maar telkens kom ik niet verder kan iemand het uitlegen vanaf het moment dat je op die motor achter Jimmy aan moet [/font] HELP!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Antwoord op je vraag: Nadat je de moter hebt gepakt rijd je langs de kustlijn om de helikopter bij te houden. Aan het eind van de kustlijn vlakbij de brug heb je een stunt (op het strand) die je moet nemen om je vast te klampen aan de helikopter en zo verder kunt gaan met de missie.[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tumaco Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 is dat dan nog voor dat die drie of vier auto's de weg blokeren aan de kant van het water ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 is dat dan nog voor dat die drie of vier auto's de weg blokeren aan de kant van het water ? huh auto's? je moet het strand volgen op een moment kom er een cirkel rond een jump en die jump moet je nemen dan zie je een cutscene Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.