Jump to content

Nieuwe Unlockable

Dastard

Recommended Posts

Als je 3 straatspelers geld geeft, krijg je de ringtone "SitThomas", deze is dan te vinden bij je opties :Y

Hoe geef je iemand geld dan, krijg je te zien waar je op moet drukken als je dicht bij ze staat

had ook al geprobeerd om geld te geven aan een zwerver maar het wil niet lukken weet niet waar ik op moet drukken

Delen op andere websites

ik zie echt nooit van die mensen... moet ik in de parken kijken ofzo?

aan heel veel zwervers kan het ook!! maar ga idd of naar een park maar er staat zeker iemand te spelen in een metro station ;)

Delen op andere websites

Cool

Dan ga ik ook even kijken. Het is mij namelijk ook nog niet gelukt om geld te doneren.... (Al heb ik er ook nog niet heeeel actief naar gezocht en heb ik nog niet dusdanig veel geld dat ik niet meer weet wat ik ermee moet doen en het dus maar ga weggeven :schater: )

Ga vanavond maar eens opzoek... :tu:

Delen op andere websites

ik ben laatst heel toevallig er ook 1 tegengekomen en had hem ook geld gegeven wist niet dat je dan ook een ringtone kon krijgen wel vet :tu: is het wel een beetje een leuke ringtone dan???

Delen op andere websites

bij de Grand Easton terminal staat er een, deze staat in het metrostation,als je binnenkomt bij de hoofdingang (als je van de metro's afkomt helemaal naar rechts) zie je hem daar staan, of hij er altijd staat weet ik niet...

Delen op andere websites

Straatmuzikanten, geen zwervers, als ze aan het spelen zijn moet je er bij gaan staan e komt er een knop "Give money" bij de PS3 is dit L2.

fout het is L1. :D

30ste keer dat ik dat zeg standart is L1 en classic is L2

voor de rest goed gevonden ik had gedacht hoe komt die in me lijstje:P

Delen op andere websites

Als je 3 straatspelers geld geeft, krijg je de ringtone "SitThomas", deze is dan te vinden bij je opties :Y

Ik weet zeker dat ik er inmiddels al meer dan dat geld heb gegeven aan muziekanten (en daarna vermoord). Maar je krijgt er dan geen berichtje van, anders had ik het wel gezien. Maar ik zal eens kijken op de ringtonesite of ie er bij staat. :tu:

Delen op andere websites

Straatmuzikanten, geen zwervers, als ze aan het spelen zijn moet je er bij gaan staan e komt er een knop "Give money" bij de PS3 is dit L2.

fout het is L1. :D

Ik dacht al

Bewerkt: door mdgNL
Delen op andere websites

Ik weet zeker dat ik er inmiddels al meer dan dat geld heb gegeven aan muziekanten (en daarna vermoord). Maar je krijgt er dan geen berichtje van, anders had ik het wel gezien. Maar ik zal eens kijken op de ringtonesite of ie er bij staat. :tu:

Ja idd hoe kan je dan weten dat je die ringtone krijgt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...