Jump to content

Nieuwe Unlockable


Dastard

Recommended Posts

Die zwervers heb ik al een paar keer geld gegeven, maar niks gekregen.

Alleen die straatmuzikanten heb ik nog niet gezien, dus ook nog niks gegeven.

Ik ga ze wel zoeken want ik wil die ringtone wel. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je 3 muzikanten geld geeft, zonder ze te vermoorden, moet je bij je Telefoon opties kijken, ringtones, en dan SitThomas, en hij staat niet op ringtonesites.

weet je ook cker dan dat ie niet standaard in je telefoon staat?? wnt ik ben weer opnieuw begonnen en heb dus die nieuwe telefoon niet..

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan er iemand een snapmap maken waar ze opstaan, kan die gasen nergens vinden :s. heb al in Middle park gekeken en op The Triangle (Times square).

ze staan zeker in het metro station.. zie je ze bij de ene niet.. rij dan ff halte verder

Link to comment
Delen op andere websites

Kan er iemand een snapmap maken waar ze opstaan, kan die gasen nergens vinden :s. heb al in Middle park gekeken en op The Triangle (Times square).

ze staan zeker in het metro station.. zie je ze bij de ene niet.. rij dan ff halte verder

Oke thnx, zal f kijken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan er iemand een snapmap maken waar ze opstaan, kan die gasen nergens vinden :s. heb al in Middle park gekeken en op The Triangle (Times square).

ze staan zeker in het metro station.. zie je ze bij de ene niet.. rij dan ff halte verder

Oke thnx, zal f kijken :)

Er staat er ook 1 ten noorden van die missie van francis dat je iemand moet bellen en dan dood maken als je ziet wie het is (daar aan het water). als je dan een aardig stukje naar het noorde gaat zie je hem aan de linkerkant wel staan. hij speelt een saxofoon

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...