Jump to content

Savegame opslaan


kleut

Recommended Posts

Hallo,

Zo af en toe vind ik gewoon spelen ook wel eens leuk dus heb ik Story Complete gedownload hier op de site!

Maar nu staat er dit bij:

____________

pak je geheugenkaart stop em in een usb poort van je pc

kopieer de map ps3 naar je usb stick

stop de usb stick in de playstation 3

op je ps3 ga naar game hulpprogramma voor opgeslagen data en dan de usb stick druk op driehoekje en dan kopieren

de savegame staat nu op je ps3

open gta IV en doe load game kies dan story complete

________________

Maar dat lukt me niet, als ik de usb stick in de PS3 steek en dan naar hulpprogramma voor opgeslagen data ga kan ik niks kiezen er staat dan: map is leeg! Bij die andere map staan wel 2 gta tekentjes maar neem aan dat deze van me eigen savegame zijn aangezien die er opstaat!

Weet iemand hoe dit kan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee maar wat ik uit jouw verhaal begrijp is dat je een map PS3 op je USB stick moet zetten en hier de SaveGame in moet zetten.

Wat ik me wel kan herinneren van updates is dat de PS3 heel gevoelig is met Hoofdletters e.d.

Dus weet je zeker dat de map de juiste benaming heeft qua Hoofdletters, spaties enz enz ??? :duh:

Succes in ieder geval :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

First make a PS3 folder, insside the PS3 folder make a SAVEDATA folder, and place your PS3 game saves in the SAVEDATA folder.

zo ongeveer volgens mij dan moet het wel lukken

EDIT: dit moet wel allemaal op je usb stick ;) suc6

Bewerkt: door Destilios
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee maar wat ik uit jouw verhaal begrijp is dat je een map PS3 op je USB stick moet zetten en hier de SaveGame in moet zetten.

Wat ik me wel kan herinneren van updates is dat de PS3 heel gevoelig is met Hoofdletters e.d.

Dus weet je zeker dat de map de juiste benaming heeft qua Hoofdletters, spaties enz enz ??? :duh:

Succes in ieder geval :tu:

Ik hoef de map alleen maar te koepieren naar usb stick! En dan doe ik mijn usb in de PS3 maar het is net of hij de usb niet vind...

Weet iemand anders hoe dit kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee maar wat ik uit jouw verhaal begrijp is dat je een map PS3 op je USB stick moet zetten en hier de SaveGame in moet zetten.

Wat ik me wel kan herinneren van updates is dat de PS3 heel gevoelig is met Hoofdletters e.d.

Dus weet je zeker dat de map de juiste benaming heeft qua Hoofdletters, spaties enz enz ??? :duh:

Succes in ieder geval :tu:

Ik hoef de map alleen maar te koepieren naar usb stick! En dan doe ik mijn usb in de PS3 maar het is net of hij de usb niet vind...

Weet iemand anders hoe dit kan?

Nee geen idee...

Mijn ps3 vind mijn USBstick wel gewoon ??

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook geprobeerd! Maar lukt ook niet! Heb nu 3 usb sticks geprobeerd, neem niet aan dat het daaraan licht!

map PS3

map Savedata

inhoud

Werkt dus niet, nog iemand een idee

heb je savedata alles hoofdletters gedaan?? kijk maar of dat werkt en zoek anders ff. op google. en je kan ook kijken bij muziek of filmpjes of daar je usb stick wel bijstaat en dan als hij er staat ff. alles laten zien van die usb stick dan kun je kijken of het er wel goed opstaat

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ook dat vind hij niet, lijkt me sterk dat usb slot kapot is aangezien mijn controler wel doet laden!

Heb ook eens liedje en foto op usb gezet maar ook deze vind hij niet en als ik op een savegame koepieren druk van me eigen gta zegt die

Duw opslagmedium in opslaglocatie en eronder klik op o om terug te gaan..

Niemand een idee wat dit is?

Link to comment
Delen op andere websites

Let er wel op dat je de savegame eerst uitpakt met WinRAR. :puh:

Kan je anders trouwens eens een screentje maken van wat er in de map PS3 - Savedata zit?

Edit: Aan je USB stick ligt het zeker niet hoor. ;) Probeer het anders ook eens met een andere. Een Mp3 speler gaat ook.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Let er wel op dat je de savegame eerst uitpakt met WinRAR. :puh:

Kan je anders trouwens eens een screentje maken van wat er in de map PS3 - Savedata zit?

Edit: Aan je USB stick ligt het zeker niet hoor. ;) Probeer het anders ook eens met een andere. Een Mp3 speler gaat ook.

Mja heb 2 usb sticks geprobeerd en een mp3! Hij geeft helemaal niks extras aan dat er een usb is aangesloten ofzo!

http://www.dreumessite.nl/final/webspace/f...26431-stick.jpg

Dit heb ik in mijn usb stick staan...

Klopt toch zo of niet? Maar hij zegt ook als ik iets wil koepieren: Plaats opslag... in opslagsmedium (met andere woorden er is geen usb gevonden)

De usb zo doet het wel, want mijn controller laad die op

Bewerkt: door kleut
Link to comment
Delen op andere websites

Let er wel op dat je de savegame eerst uitpakt met WinRAR. :puh:

Kan je anders trouwens eens een screentje maken van wat er in de map PS3 - Savedata zit?

Edit: Aan je USB stick ligt het zeker niet hoor. ;) Probeer het anders ook eens met een andere. Een Mp3 speler gaat ook.

Mja heb 2 usb sticks geprobeerd en een mp3! Hij geeft helemaal niks extras aan dat er een usb is aangesloten ofzo!

http://www.dreumessite.nl/final/webspace/f...26431-stick.jpg

Dit heb ik in mijn usb stick staan...

Klopt toch zo of niet? Maar hij zegt ook als ik iets wil koepieren: Plaats opslag... in opslagsmedium (met andere woorden er is geen usb gevonden)

De usb zo doet het wel, want mijn controller laad die op

dan licht het toch aan je usb stick dnk ik..

en ik kan het plaatje niet zien dus weet niet zien dus weet niet of het goed is..

En kan je ook kijken voor mij op wat voor een manier hij geformatteerd is want dat moet volgensmij fat32 zijn

:cya:

Bewerkt: door Destilios
Link to comment
Delen op andere websites

Let er wel op dat je de savegame eerst uitpakt met WinRAR. :puh:

Kan je anders trouwens eens een screentje maken van wat er in de map PS3 - Savedata zit?

Edit: Aan je USB stick ligt het zeker niet hoor. ;) Probeer het anders ook eens met een andere. Een Mp3 speler gaat ook.

Mja heb 2 usb sticks geprobeerd en een mp3! Hij geeft helemaal niks extras aan dat er een usb is aangesloten ofzo!

http://www.dreumessite.nl/final/webspace/f...26431-stick.jpg

Dit heb ik in mijn usb stick staan...

Klopt toch zo of niet? Maar hij zegt ook als ik iets wil koepieren: Plaats opslag... in opslagsmedium (met andere woorden er is geen usb gevonden)

De usb zo doet het wel, want mijn controller laad die op

dan licht het toch aan je usb stick dnk ik..

en ik kan het plaatje niet zien dus weet niet zien dus weet niet of het goed is..

En kan je ook kijken voor mij op wat voor een manier hij geformatteerd is want dat moet volgensmij fat32 zijn

:cya:

Nou heb in de rommel la een usb stick gevonden, en die vind hij ook op de ps3! Alleen vind hij nu geen map (map PS3)

http://kleutie.hyves.nl/album/22468574/Vri...6565596/0/nb6H/

het staat er zo in (hoop dat foto nu doet:O)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...